Календар

< листопада 2017 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Часто задаваемые вопросы
Задать вопрос

Які потрібні документи для оформлення компенсації особам, які мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках з центральним опаленням?

1.Заява

2.Паспорт, ідентифікаційний номер.

3.Відомості про забезпеченість житловою площею та комунальними послугами.

4.Копія та оригінал трудової книжки.

5.Платіжні документи (квитанції) про фактичну оплату спожитих за попередній місяць електроенергії, природного газу і послуг з центрального опалення житла, що додаються щомісяця до 25 числа наступного періоду.

6.Рахунок банку.

Які потрібні документи для оформлення допомоги при усиновленні дитини?

1.Заява усиновлювача.

2.Копія свідоцтва про народження дитини, виданого державним органом реєстрації актів цивільного стану після внесення змін до актового запису про народження дитини на підставі рішення суду про усиновлення дитини.

3.Копія рішення суду про усиновлення дитини.

4.Рахунок банку.

Які потрібні документи для оформлення одноразової винагороди жінці, якій присвоєно почесне звання України

1.Заява.

2.Копія сторінок паспорта з даними про прізвище, ім’я та по-батькові, місце реєстрації.

3.Рахунок банку.

Які потрібні документи для оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива?

1.Паспорт, ідентифікаційний номер.

2.Паспорти усіх зареєстрованих громадян і свідоцтва про народження дітей.

3.Трудові книжки непрацюючих осіб.

4.Довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої в житловому приміщенні, за формами, затвердженими Мінпраці за 6 попередніх місяців перед зверненням, а на субсидію для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – за попередній календарний рік.

5.Довідка для придбання твердого та рідкого пічного побутового палива.

6.Рахунок банку.

Які потрібні документи для оформлення одноразової компенсації за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи та сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків

1. Паспорт, ідентифікаційний номер.

2. Посвідчення, вкладка.

3. Довідка МСЕК (для інвалідів).

4. Свідоцтво про народження дитини.

5. Свідоцтво про шлюб, свідоцтво про смерть.

6. Довідка про склад сім’ї (про факт проживання разом на момент смерті).

7. Пенсійне посвідчення.

8. Експертний висновок по встановленню причинного зв’язку смерті з роботами по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

9. Рахунок банку.

Які потрібні документи для оформлення компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи?

1. Паспорт, ідентифікаційний номер (оригінал, копія).

2. Посвідчення громадянина, постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи (оригінал, копія).

3.Вкладка до посвідчення 1 категорії.

4.Посвідчення дитини, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи.

5.Довідка з місця навчання дитини.

6.Копія довідки МСЕК (для інвалідів).

7. Рахунок банку

Які потрібні документи для оформлення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд?

1.Паспорт, ідентифікаційний номер.

2.Копія та оригінал трудової книжки.

3.Довідка про доходи кожного члена сім’ї за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення.

4.Копія рішення про встановлення опіки (у разі визнання особи недієздатною).

5.Довідка про склад сім’ї.

6.Довідка МСЕК (для осіб, які потребують постійного стороннього догляду).

7.Рахунок банку.

Які потрібні документи для оформлення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги?

1. Непрацюючою фізичною особою, яка надає соціальні послуги надаються:

- заява про згоду надавати соціальні послуги;

- паспорт, ідентифікаційний номер;

- висновок ЛКК про те, що стан її здоров’я дозволяє постійно надавати соціальні послуги;

- копія та оригінал трудової книжки;

- довідки органу державної податкової служби про те, що особа не займається підприємницькою діяльністю, і про відсутність даних про доходи цієї особи.

- заява про надання згоди на проведення перевірки даних про доходи особи з використанням відомостей Державного реєстру фізичних осіб – платників податків

2. Особою, яка потребує надання соціальних послуг надаються:

- заява про необхідність надання соціальних послуг;

- паспорт, ідентифікаційний номер;

- копія та оригінал довідки МСЕК про групу інвалідності;

- висновок ЛКК про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність особи до самообслуговування.

3. Законним представником дитини, яка потребує надання соціальних послуг надаються:

- заява про необхідність надання соціальних послуг;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- висновок ЛКК про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність дитини до самообслуговування.

4. Рахунок банку

Які потрібні документи для оформлення компенсації непрацюючій особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також престарілим, який досяг 80-річного віку?

1.Паспорт, ідентифікаційний номер.

2.Паспорт, ідентифікаційний номер особи, яка потребує догляду.

3.Довідка МСЕК інваліда 1 групи

4.Довідка з ЦЗ, що заявник на обліку не перебуває.

5.Довідка органу державної податкової служби про те, що заявник не займається підприємницькою діяльністю, і про відсутність даних про доходи цієї особи.

6.Копія та оригінал трудової книжки заявника.

7. Рахунок банку

Які потрібні документи для оформлення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам?

1. Паспорт, ідентифікаційний номер.

2. Копія та оригінал свідоцтва про народження дитини-інваліда.

3. Довідка про місце проживання інваліда з дитинства або дитини-інваліда чи копія паспорта з відомостями про постійне місце проживання.

4. Довідка про місце проживання батьків чи копія паспорта з відомостями про постійне місце проживання.

5. Рахунок банку

Для призначення надбавки на догляд одинока мати додатково надає:

- довідку про спільне проживання з дитиною-інвалідом;

- довідку про місце навчання дитини.

Для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом одному з непрацюючих батьків додатково подаються:

- довідка про склад сім’ї;

- оригінал і копія трудової книжки;

- довідка з центра зайнятості про те, що особа не перебуває на обліку як безробітна;

- довідка про спільне проживання дитини-інваліда з одним з батьків;

- довідка з місця навчання дитини.

- довідка органу державної податкової служби про доходи за останній звітний період, а в разі відсутності трудової книжки – лише зазначені довідки.

Які потрібні документи для оформлення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування?

1. Паспорт, ідентифікаційний номер.

2. Копія рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування.

3. Копія та оригінал свідоцтва про народження дитини.

4. Довідка з місця проживання заявника про склад сім’ї.

5. Довідки про місячні розміри пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник.

6.Рахунок банку

Які потрібні документи для оформлення допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком ЛКК потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним?

1.Паспорт, ідентифікаційний номер.

2.Довідка про склад сім’ї.

3.Довідки про доходи кожного члена сім’ї.

4.Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду.

5.Рахунок банку.

Які потрібні документи для оформлення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям?

1.Паспорт, ідентифікаційний номер.

2.Довідка про склад сім’ї.

3.Свідоцтво про народження дітей (оригінал і копія).

4.Довідки про доходи кожного члена сім’ї за 6 попередніх місяців перед зверненням.

В окремих випадках: свідоцтво про одруження або розірвання шлюбу, довідка з місця навчання.

5. Рахунок банку

Які потрібні документи для оформлення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме?

1.Паспорт, ідентифікаційний номер.

2.Копія та оригінал свідоцтва про народження дитини.

3.Довідка про реєстрацію місця проживання дитини.

4.Довідка про реєстрацію місця проживання одержувача.

5. Рахунок банку

Залежно від підстав, на яких призначається тимчасова допомога, додатково подаються такі документи:

- рішення суду (копія виконавчого листа) про стягнення з одного з батьків аліментів на дитину;

- довідка державної виконавчої служби, що підтверджує факт несплати аліментів одним з батьків протягом шести місяців, що передують місяцю звернення;

- довідка відповідної установи про перебування одного з батьків під арештом, слідством, на примусовому лікуванні, у місцях позбавлення волі, визнання його в установленому порядку недієздатним, а також перебування на строковій військовій службі;

- повідомлення органу внутрішніх справ про те, що місце проживання (перебування) одного з батьків дитини не встановлено.

Які потрібні документи для оформлення допомоги на дітей одиноким матерям?

1. Паспорт, ідентифікаційний номер.

2. Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про реєстрацію народження дитини із зазначенням відомостей про батька дитини для призначення допомоги, виданий відділом реєстрації актів цивільного стану.

3. Копія та оригінал свідоцтва про народження дитини.

4. Довідка про проживання дитини з матір’ю, видана за місцем проживання сім’ї.

5. Усиновлювачі подають копію рішення про усиновлення, вдови та вдівці подають копію свідоцтва про смерть одного з подружжя та довідку про те, що вони не одержують на дітей пенсію в разі втрати годувальника або соціальну пенсію.

6. Довідка про навчання за денною формою (для дітей віком від 18 до 23 років).

7. Для призначення допомоги у розмірі, що перевищує мінімальний, подається в установленому порядку довідка про склад сім’ї та декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї за попередні 6 місяців).

8. Рахунок банку.

<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2
powered by SM FAQ
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates