Календар

< березня 2014 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 11 по 14 березня 2014 року
Понеділок, 17 березня 2014, 11:56

alt

В період з 11 по 14 березня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 147 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 8 осіб;

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 125чол., з них житлової субсидії – 10чол.;

  • підготовлено 48 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 191 справ, з них житлової субсидії – 125 справ, розглянуто на комісії - 8.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 10 по 14 березня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 34 нові особові рахунки отримувачів допомог, 53 особових рахунків;

та

- видано 26 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 5 відповідей за письмовими запитами департаменту соціального захисту населення, 5 відповідей за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень до банків та поштового відділення міста було надано списки отримувачів державної соціальної допомоги на загальну суму 5394758,26 грн., а саме:

  • державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 3451119,47грн;

  • тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 155433,19грн.;

  • державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1193019,94грн.;

  • державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства - 595185,66грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян в період з 11 по 14 березня 2014 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 1 особі.

- „Інвалід війни” - 1 особі;

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 2 особи;

2) у зв’язку зі зміною категорії пільговика – 1 особа;

3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення - 1 особа;

4) з питання зняття з обліку – 1 особа;

- видано 1 лист талонів для пільгового проїзду;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1130,00 грн.;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 4 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 6 еквівалентів наданих пільг;

- проведено перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено заповнення соціального паспорту на 160 ветеранів війни.

- проведено фінансування, з урахуванням заборгованості попередніх періодів, аптечним закладам за безоплатно відпущені ліки та стоматологічній поліклініці за безкоштовно надані стоматологічні послуги громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 10600,00 грн.;

- здійснено видачу посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи 3 особам.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 11.03.2014 по 14.03.2014 року) на особистий прийом звернулось 38 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 6 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 2 особи;

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 4 особи;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 4 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 6 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 3 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 12 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб;

  • анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 5 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 11.03.2014р. по 14.03.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 5 інформаційних звітів.

Проведена перевірка стану умов праці ТОВ “Сафарі -2005”.

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

- між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Будинок побуту “Сервіс”;

-між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “ТКМ — Шостка”.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та профспілковим комітетом Шосткинського управління Державної казначейської служби України Сумської області на 2014-2015 роки;

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 11 по 14 березня 2014р.:

  • проведено перевірку 11 отримувача щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 48 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 33 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

  • підготовлено і подано запит щодо отримання інформації про права власності на нерухоме майно на 10 осіб до реєстраційної служби міськрай Управління юстиції.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 11.03.2014 по 14.03.2014 було перевірено:

  • 21 перерахунків пенсій;

  • 23 новопризначених пенсій.

На прийом звернулась одна особа щодо призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates