Календар

< березня 2014 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 26 27 28 29 30
31            

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 17 по 21 березня 2014 року
Вівторок, 25 березня 2014, 09:01

alt

В період з 17 по 21 березня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 146 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 5 осіб.

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 177чол., з них житлової субсидії – 18чол.;

  • підготовлено 33 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 274 справ, з них житлової субсидії – 78 справ, розглянуто на комісії - 14.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 10 по 14 березня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 43 нові особові рахунки отримувачів допомог, 63 особових рахунків;та

- видано 29 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 5 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 5 відповідей за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 548425,90грн., а саме:

  • державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми - 277835,18 грн;

  • тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів - 24234,00 грн.

  • державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям - 243502,22грн.

  • державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства - 2854,50 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 1 особі;

- „Учасник війни” – 1 особі;

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 3 особам;

- „Ветеран праці” – 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 3 особи;

2) з питань подовження терміну дії посвідчення - 1 особа

3) у зв’язку з встановленням статусу – 2 особи;

- видано 3 листа талонів для пільгового проїзду;

- прийнято 2 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 10 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено підготовку даних щодо розподілу коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено відшкодування за додаткові відпустки особам, які постраждали внаслідок ЧАЕС на суму 5686,00 грн.;

- видано посвідчення постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи – 5 особам;

- прийнято заяву на видачу посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи від 1 особи, особова справа сформована та передана до Департаменту соціального захисту.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 17.03.2014 по 21.03.2014 року) на особистий прийом звернулось 38 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 6 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 2 особи;

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 4 особи;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 4 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 6 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 3 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 12 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб;

  • анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 5 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 17.03.2014р. по 21.03.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 3 інформаційних звіти.

Проведені перевірки стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ТОВ “Некс” ЛТД, КП “ВУВКГ”, ПП “Катунь”.

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства між адміністрацією та трудовим колективом ПП “ЖЕД -1”.

Зареєстровані колективні договори:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ МВКП “Зірка ЛТД”;

  • між адміністрацією та трудовим колективом ПП “Івушка-Шостка”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 17 по 21 березня 2014р.:

  • проведено перевірку 15 отримувача щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 33 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • підготовлено запит до Шосткинської об'єднаної державної податкової інспекції 179 осіб

  • здійснили звірку інформації у довідках про доходи, які надані КПТ “Корал-1” по 17 отримувачам допомог.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 17.03.2014 по 21.03.2014 було перевірено:

  • 27 перерахунків пенсій;

  • 48 новопризначених пенсій.

На прийом звернулась одна особа щодо призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates