Календар

< квітня 2014 >
П В С Ч П С Н
  1 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 24 по 28 березня 2014 року
Середа, 02 квітня 2014, 12:49

alt

В період з 24 по 28 березня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 127 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 5 осіб.

     

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 131чол., з них житлової субсидії – 9чол.;

  • підготовлено 38 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 172 справ, з них житлової субсидії – 20 справ, розглянуто на комісії - 12.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 24 по 28 березня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 48 нових особових рахунків отримувачів допомог, 72 особових рахунків;та

- видано 27 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 6 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 5 відповідей за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 5 посвідчень інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 7 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було надано списки для зарахування на рахунки одержувачів допомог до банків та поштового відділення на загальну суму 548425,90грн., а саме:

  • державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 277835,18 грн;

  • тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів - 24234,00грн.

  • державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям - 243502,22грн.

  • державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства - 2854,50грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Учасник війни” - 1 особі;

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 2 особи;

2) у зв’язку зі зміною адреси – 1 особа;

3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 4 особи;

4) з питань видачі талонів на пільговий проїзд – 1 особа;

- прийнято 2 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено виплату компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни 2 особам на суму 2260,00 грн.;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено надання звітів до фінансового управління по використанню субвенції, про потребу коштів на встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій грошових еквівалентів наданих пільг на 4 особи;

- видано посвідчення 1 особі, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- зареєстровані фінансові зобов’язання на відшкодування вартості безкоштовно відпущених ліків та надані стоматологічні послуги постраждалим внаслідок ЧАЕС на суму 8218,23 грн.

- перераховано кошти на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи в сумі 5686,00 грн.;

- зареєстровано фінансові зобов’язання на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 1879,12 грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 24.03.2014 по 28.03.2014 року) на особистий прийом звернулось 55 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 7 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 6 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 4 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 3 особи;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 4 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 14 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 5 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 8 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 8 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування – 1 особі.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 8 осіб;

  • анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 8 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 24.03.2014р. по 28.03.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 5 інформаційних звітів.

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства між адміністрацією та трудовим колективом ПСК “Шосткинський ринок”.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 24 по 28 березня 2014р.:

  • проведено перевірку 11 отримувача щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 38 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 45 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

  • підготовлено запит до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на 10 осіб.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 24.03.2014 по 28.03.2014 було перевірено:

  • 10 пенсійних справ новопризначених пенсій;

  • 52 перерахунки пенсій

  • 90 допомог на поховання та недоотриманих пенсій.

На прийом звернулось три особи щодо призначення пенсії за віком, пенсії державного службовця, правильності перерахунку пенсії.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates