Календар

< квітня 2014 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
29 30        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 21 по 25 квітня 2014 року
Понеділок, 28 квітня 2014, 13:42

alt

В період з 21 квітня по 25 квітня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 385 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 17 осіб.

     

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 129чол., з них житлової субсидії – 5чол.;

  • підготовлено 41 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 121 справ, з них житлової субсидії – 10 справ, розглянуто на комісії — 3.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 21 квітня по 25 квітня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 56 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 95 особових рахунків;та

- видано 45 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення, як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 6 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 752295,77грн., а саме:

- державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 429104,40грн;

- тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 25339,54грн.;

- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 292641,46 грн.;

- державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 5210,37 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

  1. Ветеран праці” – 2 особам;

  2. член сім'ї загиблого” - 2 особам;

  3. інвалід війни” - 4 особам.

А також проведена наступна робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 3 особи;

2) з питань зняття з обліку – 1 особа;

3) у зв’язку зі зміною статусу – 4 особи;

4) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення -2 особи.

- видано 3 листа талонів для пільгового проїзду;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 10 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 10 особових справ пільговиків;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 15 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання довідки про зняття з обліку з бази даних ЄДАРП по м. Шостка;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України щодо виплати на тверде паливо та скраплений газ;

- здійснено надання щоденних звітів до головного управління про стан виплати щорічної допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості за надані стоматологічні послуги постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 3518,34 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 8831,08 грн.;

- здійснено підготовку виплати разової грошової допомоги до 5-го Травня, кошти перераховані на пошту та установи банків;

          - здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 6 еквівалентів наданих пільг;

      - проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 21.04.2014 по 25.04.2014 року) на особистий прийом звернулось 44 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 10 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи;

- отримання засобів реабілітації – 4 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 12 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 1 особа;

-виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку–3особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 4 осіб;

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

4 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 8 особам;

- путівки до санаторію-профілакторію „Лісний” КП „ШКЗ”Імпульс” - 3 ветеранам війни.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 4 осіб;

  • анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 4 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.


Спеціалістами відділу праці за період з 21.04.2014р. по 25.04.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 6 інформаційних звітів.

Проведена перевірка стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ТОВ «ШП «Харківенергоремонт».

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства між адміністрацією та трудовим колективом ХТК ім. І.Кожедуба.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ПП «Техпромзбут».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 21 квітня по 25 квітня 2014р.:

  • проведено перевірку 8 отримувача щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 41 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 13 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

  • підготовлено і подано запит щодо отримання інформації про права власності на нерухоме майно на 10 осіб до реєстраційної служби міськрай Управління юстиції.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 21.04.2014 по 25.04.2014 було перевірено:

- 10 пенсійних справ новопризначених пенсій;

- 42 перерахунки пенсій.


На прийом звернулась одна особа щодо призначення пенсії в разі втрати годувальника.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в однієї особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates