Календар

< травня 2014 >
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 12 по 16 травня 2014 року
Вівторок, 20 травня 2014, 10:16

alt

В період з 12 травня по 16 травня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 401 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 109 осіб.

     

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 449чол., з них житлової субсидії – 307 чол.;

  • підготовлено 25 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 396 справ, розглянуто на комісії — 18.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 12 травня по 16 травня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 23 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 55 особових рахунків;та

- видано 30 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні, як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 1 посвідчення інваліду з дитинства, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 571417,10 грн., а саме:

- державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми - 338582,31 грн;

- тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів - 33274,76 грн.;

- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям - 186452,49 грн.;

- державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства - 13107,54 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 12 травня по 16 травня 2014 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 2 особам;

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 2 особам;

- „Ветеран праці” – 1 особам.

           А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 2 особи;

2) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 1 особа;

3) з питань зняття з обліку – 1 особа;

4) з питань видачі талонів на пільговий проїзд – 3 особи;


- надано щоденні звіти до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації про стан виплати щорічної допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни;

- завантажено файли „форми 2- пільга” від 12 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 5 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- підготовлено та надано до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг;

- підготовлено дані щодо розподілу коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- нараховано додаткову відомість по щорічній разовій грошовій допомозі до 5-го Травня 2-м особам на загальну суму 1195 грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- надано довідки про зняття з обліку з бази даних ЄДАРП по м. Шостка;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості за надані стоматологічні послуги постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 3763,63 грн. та на оплату стипендій постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 465,30 грн.;

- перераховано кошти 8-ми організаціям на оплату стипендій та додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 12155,00 грн.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 12.05.2014 по 16.05.2014 року) на особистий прийом звернулось 42 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 7 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 6 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 4 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 6 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку–4особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 4 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 3 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 9 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особам;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 9 осіб;

  • анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 9 осіб.

     На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 12 травня по 16 травня 2014р.:

  • проведено перевірку 9 отримувача щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 81 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 15 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

  • підготовлено і подано запит щодо отримання інформації про права власності на нерухоме майно на 30 осіб до реєстраційної служби міськрай Управління юстиції.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 12.05.2014 по 16.05.2014 було перевірено:

  • 21 пенсійних справ новопризначених пенсій;

  • 59 перерахунок пенсій.

На прийом звернулась одна особа щодо порядку перерахунку пенсії по стажу.

Спеціалістами відділу праці за період з 12.05.2014р. по 16.05.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 4 інформаційні звіти.

        Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ПП «Ронік», КП «Комбінат шкільного харчування».

Проведені перевірки стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці КП «Комбінат шкільного харчування» та ТОВ «Жилкомсервіс».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates