Календар

< травня 2014 >
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
27 28 29 30 31  

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 19 по 23 травня 2014 року
Понеділок, 26 травня 2014, 10:25

alt

В період з 19 травня по 23 травня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 260 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 33 особи.

     

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 487чол., з них житлової субсидії – 359 чол.;

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 448 справ, розглянуто на комісії — 19.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 19 травня по 23 травня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 55 нових особових рахунків отримувачів допомог, 95 особових рахунків;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 25 довідок.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 571417,10 грн., а саме:

- державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 338582,31 грн;

- тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 33274,76 грн.

- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 186452,49 грн.

- державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 13107,54 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

в період з 19 травня по 23 травня 2014 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 1 особі;

А також проведена наступна робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 4 особи;

2) з питання подовження терміну дії посвідчення - 2 особи;

3) у зв’язку зі зміною адреси – 2 особи.

- прийнято 1 заяву на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 11 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій еквівалентів наданих пільг на 13 осіб;

- прийнято 3 заяви на видачу посвідчення постраждалого внаслідок ЧАЕС, особові справи сформовані та передані до Комісії Сумської облдержадміністрації;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату додаткових стипендій постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 3833,93 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості безоплатно відпущених ліків та надані стоматологічні послуги постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 11562,89 грн.;

- здійснено фінансування компенсації вартості безоплатно відпущених ліків постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 6836,37 грн.;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 19.05.2014 по 23.05.2014 року) на особистий прийом звернулось 42 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 5 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи;

- отримання засобів реабілітації – 9 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 7 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

-виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку–4особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 3 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 1 особа;

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

11 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 3 особам;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 11 осіб;

  • анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 11 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 6 відповідей.


Сектором державних соціальних інспекторів в період з 19 травня по 23 травня 2014р.:

  • проведено перевірку 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 64 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 24 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 19.05.2014 по 23.05.2014 було перевірено:

- 20 пенсійних справ новопризначених пенсій;

- 57 перерахуноків пенсій.


На прийом звернулась одна особа щодо права на пенсію за роботу в шкідоивих умовах праці та одна особа щодо перерахунку пенсії по заробітній платі ліквідатору наслідків Чорнобильської катастрофи.

Спеціалістами відділу праці за період з 19.05.2014р. по 23.05.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 6 інформаційних звітів.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом управління ветеринарної медицини у місті Шостці.

Проведена перевірка стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці в ТОВ «Стройбитсервіс».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates