Календар

< липня 2014 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 1 по 4 липня 2014 року
Понеділок, 07 липня 2014, 12:16

alt

В період з 1 липня по 4 липня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:


  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 980 чол., в тому числі видано талонів: на жовтень 2014р. – 865 чол.; на поточний період – 150 чол.; в телефонному режимі – 212 осіб.

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 110 чол., з них житлової субсидії – 9 чол.;

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 129 справ, з них житлової субсидії — 21чол., розглянуто на комісії — 8.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 01 липня по 04 липня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 37 нових особових рахунків отримувачів допомог;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 24 довідки.

- надано 2 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 4813137,95 грн., а саме:

  1. державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2829752,53 грн;

  2. тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 137170,47 грн.

  3. державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1243863,75 грн.

  4. державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 602351,20 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

- „Учасник війни” – 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 2 особи;

2) з питань внесення змін до персональних карток у базі ЄДАРП – 1 особа;

- видано 2 листа талонів для пільгового проїзду;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 23 підприємств-надавачів послуг;

- надані пропозиції щодо складання протоколів для проведення розрахунків через ПАТ «Сумиобленерго»;

         - здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотних відомостей про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

        - здійснено надання звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг до Департаменту соціального захисту;

- здійснено підготовку та надання звітів до Департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за червень 2014 року.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 01.07.2014 по 04.07.2014 року) на особистий прийом звернулось 49 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 9осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 2 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 4 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 10 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 3 особи;

- направлення до Шосткінського міського центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів - 7 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

3 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 1 особі;

- направлення до Шосткінського міського центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів - 7 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 8 осіб;


На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 1 липня по 4 липня 2014р.:


  • проведено перевірку 8 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 48 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 24 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

  • підготовлено і подано запит щодо отримання інформації про права власності на нерухоме майно на 10 осіб до міської державної податкової інспекції.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 01.07.2014 по 04.07.2014 було перевірено:

  1. 19 пенсійних справ новопризначених пенсій;

  2. 42 перерахунки пенсій.

На прийом звернулась одна особа щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втраті годувальника та одна особа щодо порядку перерахунку пенсії по заробітній платі.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в однієї особи.

Спеціалістами відділу праці за період з 01.07.2014р. по 04.07.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 15 інформаційних звітів.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates