Календар

< липня 2014 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 7 по 11 липня 2014 року
Понеділок, 14 липня 2014, 09:04

alt

В період з 7 липня по 11 липня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:



  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 935 чол., в тому числі видано талонів: на жовтень 2014р. – 785 чол.; на поточний період – 140 чол.; в телефонному режимі – 169 осіб.

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 158 чол., з них житлової субсидії – 21 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 2 чол.

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 216 справ, з них житлової субсидії — 31 чол., розглянуто на комісії — 10.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 07 липня по 11 липня 2014 року:


- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 55 нових особових рахунків отримувачів допомоги, 88 особових рахунків;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 32 довідки.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 4 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансова допомог на загальну суму 4813137,95грн., а саме:

  1. державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2829752,53 грн;

  2. тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 137170,47 грн.

  3. державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1243863,75грн.

  4. державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 602351,20 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 5 осіб;

2) з питань внесення змін до персональних карток у базі ЄДАРП у зв`язку зі зміною адреси – 1 особа;

- здійснено надання звітів до Департаменту соціального захисту населення за формами „4–пільга”, „6–пільга” та звіт щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними надавачів послуг;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 2 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- передано банкам списки одержувачів для проведення виплати на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено надання звітів до Департаменту соціального захисту населення про очікуване нарахування по пільгам до кінця 2014 року;

- зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 609,00 грн;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг;

- проведено перерахунок 10-ти організаціям-надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати додаткових соціальних стипендій громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи в сумі - 11704,00 грн. з урахуванням заборгованості попередніх періодів;

- прийнято документи для реєстрації фінансових зобов`язань від 3-х орнаізацій для оплати додаткових відпусток громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму - 2998,11 грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.


До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 07.07.2014 по 11.07.2014 року) на особистий прийом звернулось 57 осіб, якими було порушено питання:


- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 10осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 2 особи;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 9 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 10 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 3 особи;

- направлення до Шосткінського міського центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів - 3 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів - 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

10 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особам;

- направлення до Шосткінського міського центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів - 3 особам;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів - 2 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 9 осіб;

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 6 відповідей.


Сектором державних соціальних інспекторів в період з 7 липня по 11 липня 2014р.:


  • проведено перевірку 8 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 48 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 18 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

  • підготовлено і подано запит щодо отримання інформації про права власності на нерухоме майно на 29 осіб до ВРЕУ УДАІ.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 07.07.2014 по 11.07.2014 було перевірено:

- 15 пенсійних справ новопризначених пенсій;

- 47 перерахунків пенсій.


На прийом звернулась одна особа щодо надбавки за звання “Почесний донор”, та одна особа щодо розміру пенсії за віком.


Спеціалістами відділу праці за період з 07.07.2014р. по 11.07.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 4 інформаційних звіти.

Проведені перевірки стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці у ФОП Правосуд Г.Г. та ФОП Правосуд С.О.

Розглянуто 2 звернення громадян щодо несвоєчасної виплати заробітної плати.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates