Календар

< липня 2014 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 14 по 18 липня 2014 року
Понеділок, 21 липня 2014, 13:19

alt

В період з 14 липня по 18 липня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 730 чол., в тому числі видано талонів: на жовтень 2014р. – 595 чол.; на поточний період – 105 чол.; в телефонному режимі – 38 осіб.

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 195 чол., з них житлової субсидії – 29 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 7 чол.

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 170 справ, з них житлової субсидії — 35 чол., розглянуто на комісії — 13.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 14 липня по 18 липня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 65 особових рахунків;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 21 довідка.

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 794165,52грн., а саме:

  1. державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 555833,24 грн;

  2. тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 30025,80 грн.

  3. державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 202069,24грн.

  4. державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 6237,24 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 5 особам.

- „Член сімї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 7 осіб;

2) у зв’язку зі зміною адреси - 1 особа;

- видано 1 лист талонів на пільговий проїзд;

- до відділу бухгалтерського обліку та звітності надано дані щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій в сумі 2940,00 грн.;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 23 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 15 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за червень 2014 р. в розрізі категорій;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 9 еквівалентів наданих пільг;

- прийнято заяви на отримання пільгу готівкою для придбання твердого та рідкого пічного палива та скрапленого газу від 2 осіб;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- проведено нарахування та відшкодування аптечному закладу за безоплатно відпущені ліки громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 5261,95 грн.;

- проведено нарахування 3-м організаціям - надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати додаткової соціальної стипендії громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 4862,48 грн.;

- проведено відшкодування з урахування заборгованості за попередній період медичному закладу за надані стоматологічні послуги на суму 10600,00 грн.;

- прийнято заяву від 1 особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи для отримання посвідчення. Особова справа сформована та передана до Департаменту соціального захисту населення для розгляду на засіданні Комісії.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 14.07.2014 по 18.07.2014 року) на особистий прийом звернулось 48 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 6осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 2 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 8 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 1 особа;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів - 7 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів - 1 особа;

- направлення до Вінницького міжрегіонального центру професійної реабілітації інвалідів „Поділля” – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

6 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 5 особам;

- направлення до Шосткінського міського центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів - 7 особам;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів - 1 особі;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 6 осіб.

  • на запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 5 відповідей.

            Сектором державних соціальних інспекторів в період з 14 липня по 18 липня 2014р.:


  • проведено перевірку 6 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 58 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 18 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 14.07.2014 по 18.07.2014 було перевірено:

- 20 пенсійних справ новопризначених пенсій;

- 45 перерахунків пенсій.


На прийом звернулось дві особи щодо права на пенсію за особливі заслуги перед Україною та одна особа щодо розміру пенсії за віком учаснику бойових дій.

Спеціалістами відділу праці за період з 14.07.2014р. по 18.07.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 5 інформаційних звітів.

Проведені перевірки стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці у Міській державній лікарні ветеринарної медицини в м.Шостка та Шосткинській міжрайонній державній лабораторії ветеринарної медицини.

Проведена організаційна робота щодо участі керівників підприємств-боржників у засіданні робочої групи обласної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, у форматі відеоселектору.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates