Календар

< липня 2014 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
29 30 31      

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 21 по 25 липня 2014 року
Понеділок, 28 липня 2014, 13:26

alt

В період з 21 липня по 25 липня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 712 чол., в тому числі видано талонів: на жовтень 2014р. – 449 чол.; на поточний період – 150 чол.; в телефонному режимі – 51 особа.

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 131 чол., з них житлової субсидії – 6 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 9 чол.

здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 134 справ, з них житлової субсидії — 28 чол., розглянуто на комісії — 12.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 21 липня по 25 липня 2014 року:


- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 68 нових особових рахунків отримувачів допомоги,  55 особових рахунків;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 23 довідки.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 794165,52грн., а саме:

  1. державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 555833,24 грн;

  2. тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 30025,80 грн.

  3. державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 202069,24грн.

  4. державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 6237,24 грн.

Спеціалістами відділу праці за період з 21.07.2014р. по 25.07.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 7 інформаційних звітів.

Проведена організаційна робота щодо участі керівників підприємств-боржників у засіданні тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та у засіданні спільної наради з правоохоронними та контролюючими органами з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.


Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:


Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” (вкладка)- 2 особам;

- „Учасник війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 1 особі;


А також проведена наступна робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 4 особи;

2) з питань зміни адреси – 1 особи;

3) з питань видачі дубліката посвідчення – 1 особа;

- видано 1 лист талонів для пільгового проїзду;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 4 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 4 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України щодо виплати на тверде паливо та скраплений газ;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості наданих стоматологічних послуг та відпущені ліки постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 9979,82 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 1186,40 грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 21.07.2014 по 25.07.2014 року) на особистий прийом звернулось 40 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 10 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 2 особи;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 3 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

2 особам;

- направлення до Вінницького міжрегіонального центру професійної реабілітації інвалідів „Поділля” – 1 особа.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 7 осіб.

  • на запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 6 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 21 липня по 25 липня 2014р.:

    • проведено перевірку 12 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

    • проведено 41 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

    • здійснено 24 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

    • підготовлено і подано запит щодо отримання інформації про права власності на нерухоме майно на 10 осіб до реєстраційної служби міськрайонного управління юстиції.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 21.07.2014 по 25.07.2014 було перевірено:

- 5 пенсійних справ новопризначених пенсій;

- 95 допомог на поховання.


На прийом звернулась одна особа щодо підвищення вдові учасника бойових дій, та дві особи щодо розміру пенсії за віком, перерахунку пенсії по стажу та виплати індексації.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в однієї особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates