Календар

< серпня 2014 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 4 серпня по 8 серпня 2014 року
Понеділок, 11 серпня 2014, 08:24

alt

В період з 4 серпня по 8 серпня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 484 чол., в тому числі видано талонів: на жовтень-листопад 2014р. – 295 чол.; в телефонному режимі – 44 осіб.

     

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 143 чол., з них житлової субсидії – 5 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 3 чол.

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 96 справ, з них житлової субсидії — 14 чол., розглянуто на комісії — 4.


Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 04 серпня по 08 серпня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 42 нових особових рахунків отримувачів допомоги, 130 особових рахунків;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 21 довідка.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 4698660,57грн., а саме:

  1. державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2759822,27 грн;

  2. тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 142002,85 грн.

  3. державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1200800,56грн.

  4. державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 596034,89 грн.

Спеціалістами відділу праці за період з 04.08.2014р. по 08.08.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 7 інформаційних звітів.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та профспілковим комітетом ДНЗ “Шосткинський центр професійно-технічної освіти”.

Проведене засідання міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.


Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Член сімї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особам;

- „Учасник війни” - 5 особам;

- „Ветеран праці” – 2 особам.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 6 осіб;

          - видано 4 листа талонів для пільгового проїзду;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 6 підприємств-надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено завантаження форми „2 –пільга” по 5 підприємствам-надавачам послуг;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 2 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

        - здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

         - зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 564,00 грн.;

       - здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) до Державного казначейства України;

- здійснено підготовку звітів до головного управління за формами «4 – пільга», «6 – пільга» та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язаннь до Державного казначейства України;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за липень 2013 року, знято з обліку у зв’язку зі смертю 79 особових справ.


До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 04.08.2014 по 08.08.2014 року) на особистий прийом звернулось 40 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 11 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 4 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

3 особам;

- санаторно – курортні путівки – 1 особі.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 3 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.


Сектором державних соціальних інспекторів в період з 4 серпня по 8 серпня 2014р.:

  • проведено перевірку 18 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 24 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 38 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 04.08.2014 по 08.08.2014 прийнято 4 особи, яким надано роз’яснення з питань:

- призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника;

- призначення пенсії в разі втрати годувальника;

- порядку призначення пенсії за віком;

- індексації пенсії у разі звільнення.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника в однієї особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates