Календар

< вересня 2014 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 1 вересня по 5 вересня 2014 року
Понеділок, 08 вересня 2014, 14:07

altВ період з 1 вересня по 5 вересня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

    • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 408 чол., в тому числі видано талонів: на жовтень-листопад 2014р. – 358 чол.; в телефонному режимі – 58 осіб.

       

    • Всі талони 10178

    • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 93 чол., з них житлової субсидії – 9 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 6 чол.

    • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 92 справ, розглянуто на комісії — 2.

    Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 01 вересня по 05 вересня 2014 року:

    - проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 55 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 87 особових рахунків;та

    - видано 32 довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог.

    - надано 5 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

    - видано 5 посвідчень інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

    За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 4807475,02грн., а саме:

    • державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2846647,60 грн;

    • тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 146133,76 грн.

    • державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1211489,91грн.

    • державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 603203,75 грн.

    Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

    Видано посвідчень та дублікатів:

    - „Інвалід війни” (вкладка) - 5 особам;

    - „Учасник війни” – 1 особі;

    - „Ветеран праці” – 2 особам.

    А також проведена робота:

    - здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

    1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 3 осіб;

    2) у зв’язку зі зміною статусу - 5 осіб;

    3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 2 особи;

    4) у зв'язку зі зміною адреси — 3 особи;

    - видано 5 листів талонів на пільговий проїзд;

    - прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 980,00 грн.;

    - прийнято заяви від 2 особи для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 285,78 грн.;

    - здійснено надання звіту до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій;

    - здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 23 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

    - проведено перевірку форми „2-пільга” по 8 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

              - здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за серпень 2014 р. в розрізі категорій;

    - здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг;

    - надано розрахунки до бюджетних запитів на 2015 рік;

    • проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

    • прийнято 2 заяви на видачу посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи.

    - проведено нарахування та відшкодування 2-м аптечним закладам за безоплатно відпущені ліки громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 2044,31 грн.;

    • проведено нарахування 2-м організаціям - надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати додаткової соціальної стипендії громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 4393,76 грн.;

    • перераховано кошти 2-м організаціям - надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати додаткової соціальної стипендії громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 787,85 грн.

    Спеціалістами відділу праці за період з 01.09.2014р. по 05.09.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 6 інформаційних звітів.

    Проведене засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

    Робота в комісії із спеціального розслідування нещасного випадку із смертельним наслідком на ТОВ “Плюс” Лтд.

    Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

    До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 01.09.2014 по 05.09.2014 року) на особистий прийом звернулось 48 осіб, якими було порушено питання:

    - забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 12 осіб;

    - забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 10 осіб;

    - забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації3 особи;

    - індивідуальної програми реабілітації – 9 осіб;

    - надання матеріальної допомоги – 2 особи;

    - пільгового проїзду громадян – 2 особи;

    - виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

    - виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

    - забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

    - оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

    - направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи.

    Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

    Сектором видано:

    - направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації - 6 особам.

    Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

    В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

    • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 6 осіб.

    На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

    Сектором державних соціальних інспекторів в період з 1 вересня по 5 вересня 2014р.:

    • проведено 12 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

    • здійснено 15 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates