Календар

< жовтня 2014 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 29 вересня по 3 жовтня 2014 року
Понеділок, 06 жовтня 2014, 13:16

alt

В період з 29 вересня по 3 жовтня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 599 чол., в телефонному режимі – 55 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 671 чол., з них житлової субсидії – 577 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 5 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 137 справ, з них житлової субсидії — 12 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги -14 чол., розглянуто на комісії — 6.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 29 вересня по 03 жовтня 2014 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 79 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 97 особових рахунків;та

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 45 довідок.

 

- надано 8 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 4 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

         За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 4907170,05грн., а саме:

 

- державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2918255,90 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 136454,72 грн.

- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1240713,71грн.

- державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 611745,72 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам

 

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 6 осіб;

2) з питань зняття з обліку у зв’язку зі зміною місця реєстрації - 2 особи;

3) у зв’язку зі зміною складу сім`ї – 1 особа;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 23 підприємств-надавачів послуг;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 980,00 грн.;

- прийнято заяви від 4 осіб для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 433,80 грн.;

- здійснено надання до Департаменту соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.10.2014р.;

- здійснено надання звітів до фінансового управління по використанню субвенції, про потребу коштів на встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалентів наданих пільг;

- прийнято заяви від 3 громадян на видачу посвідчень постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. Заяви передані до Департаменту Сумської ОДА для розгляду на засіданні Комісії з розгляду документів для видачі посвідчень громадянам, які постраждали на Чорнобильській АЕС;

- прийнято участь у складанні квартальних звітів.

Спеціалістами відділу праці за період з 29.09.2014р. по 03.10.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 14 інформаційних звітів.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства змін до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КП “Шосткинське МБТІ”.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом Відділу культури і туризму Шосткинської міської ради на 2014-2015 роки.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 29.10.2014 по 03.10.2014 року) на особистий прийом звернулось 55 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 12 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 6 осіб;     

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 9 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 10 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 1 особа;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 4 особи.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

10 особам;

- санаторно – курортні путівки – 1 особі.

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 4 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 4 особи.

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 10 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

 

         Сектором державних соціальних інспекторів в період з 29 вересня по 3 жовтня 2014р.:

-  проведено перевірку 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-   проведено 62 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-  здійснено 32 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 29.09.2014 по 03.10.2014 прийнято 3 особи, яким надано роз’яснення з питань:

- призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника;

- призначення пенсії в разі втрати годувальника;

- порядку призначення пенсії за віком;

- індексації пенсії у разі звільнення.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника в однієї особи.

Перевірено 48 нових справ призначення пенсій, 32 перерахунки пенсій та 28 особових рахунки померлих пенсіонерів призначеної та виплаченої допомоги на поховання та недоодержаної пенсії.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates