Календар

< жовтня 2014 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 6 по 10 жовтня 2014 року
Понеділок, 13 жовтня 2014, 15:01

alt

В період з 6 по 10 жовтня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 704 чол., в телефонному режимі – 58 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1553 чол., з них житлової субсидії – 1459 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 442 справ, з них житлової субсидії — 473 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 52.

 


Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 6 жовтня по 10 жовтня 2014 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 85 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 93 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 26 довідок.

- надано 10 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

         За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 4907170,05грн., а саме:

 

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2918255,90 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 136454,72 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1240713,71грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 611745,72 грн.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 06.10.2014р. по 10.10.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 7 інформаційних звітів.

Проведене обстеження умов праці на КП “Шостка Міськсвітло” та експертиза якості проведеної атестації робочих місць за умовами праці в ТОВ “Шосткинська міська друкарня”.

Розглянуто колективне звернення працівників ТОВ “Шостка-Тепло”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 06.10.2014 по 10.10.2014 року) на особистий прийом звернулось 80 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 38 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 7 осіб;     

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 7 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 4 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 9 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 1 особа;

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

13 особам;

- санаторно – курортні путівки – 3 особам;

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 13 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

 

         Сектором державних соціальних інспекторів в період з 6 по 10 жовтня 2014р.:

- проведено перевірку 12 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- проведено 88 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 21 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 06.10.2014 по 10.10.2014 прийнято 2 особи, яким надано роз’яснення з питань:

- призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника;

- призначення пенсії в разі втрати годувальника;

- порядку призначення пенсії за віком;

- індексації пенсії у разі звільнення.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника в 1 особи.

Перевірено 22 нових справ призначення пенсій, 12 перерахунки пенсій та 38 особових рахунки померлих пенсіонерів призначеної та виплаченої допомоги на поховання та недоодержаної пенсії.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates