Календар

< жовтня 2014 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
28 29 30 31    

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 20 по 24 жовтня 2014 року
Понеділок, 27 жовтня 2014, 08:38

alt

В період з 20 по 24 жовтня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 496 чол., в телефонному режимі – 49 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1586 чол., з них житлової субсидії – 1473 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 993 справ, з них житлової субсидії — 992 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 57.


Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 20 жовтня по 24 жовтня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 70 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 65 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 31 довідка.

- надано 4 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

    За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 634600,45грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 343591,19 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 22269,44 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 262718,72грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 6021,10 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

 

- „Ветеран праці” – 12 особам.

 

            А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 6 осіб;

2) у зв’язку зі зміною складу сім`ї - 1 особа;

3) у зв’язку зі зміною адреси – 1 особа;

4) у зв’язку з продовженням дії посвідчення багатодітної сім`ї – 4 особи;

5) у зв’язку зі зміною категорії – 1 особа;

- видано 1 лист талонів для пільгового проїзду;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 14 особових справ пільговиків;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 6 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату додаткових відпусток громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 25595,17 грн.;

- здійснено відшкодування за безоплатно відпущені ліки постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 1467,12 грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- прийнято заяву від 1 громадянина на видачу посвідчень постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. Заяви передані до Департаменту Сумської ОДА для розгляду на засіданні Комісії з розгляду документів для видачі посвідчень громадянам, які постраждали на Чорнобильській АЕС.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 20.10.2014р. по 24.10.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 6 інформаційних звітів.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КЛПЗ СОР “Шосткинський міжрайонний протитуберкульозний диспансер”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 20.10.2014 по 24.10.2014 року) на особистий прийом звернулось 47 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 12 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи;           

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 3 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 6 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 7 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

7 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 4 особам;

- санаторно – курортні путівки – 2 особам.

            Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 7 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

 

            Сектором державних соціальних інспекторів в період з 20 по 24 жовтня 2014р.:

- проведено перевірку 8 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- проведено 89 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 14 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- зроблено перевірок шляхом запиту до МРЕОУДАІ — 38 .

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 20.10.2014 по 24.10.2014 прийнято 2 особи, яким надано роз’яснення з питань:

- призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника;

- призначення пенсії в разі втрати годувальника;

- порядку призначення пенсії за віком;

- індексації пенсії у разі звільнення.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника в 1 особи.

Перевірено 22 нових справи призначення пенсій, 12 перерахунки пенсій та 38 особових рахунки померлих пенсіонерів призначеної та виплаченої допомоги на поховання та недоодержаної пенсії.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates