Календар

< листопада 2014 >
П В С Ч П С Н
          1 2
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 27 по 31 жовтня 2014 року
Понеділок, 03 листопада 2014, 15:48

alt

В період з 27 по 31 жовтня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 385 чол., в телефонному режимі – 49 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1564 чол., з них житлової субсидії – 1426 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 1 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 443 справ, з них житлової субсидії — 368 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 78.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 27 жовтня по 31 жовтня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 78 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 55 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 29 довідок.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 4777531,22грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2857211,45 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 133542,85 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1170496,05грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 616280,87 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

            А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 3 особи;

2) з питань зняття з обліку у зв’язку зі зміною місця реєстрації - 1 особа;

- видано 2 листа талонів для пільгового проїзду;

здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 16 підприємств-надавачів послуг;

- прийнято заяву від 1 особи для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 85,29 грн.;

- здійснено надання до Департаменту соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.11.2014р.;

- здійснено надання звітів до фінансового управління по використанню субвенції, про потребу коштів на встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалентів наданих пільг;

- проведено 1 перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 27.10.2014р. по 31.10.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 6 інформаційних звітів.

Зареєстровані колективні договори:

-хіміко-технологічного коледжу імені Івана Кожедуба Шосткинського інституту Сумського державного університету на 2014-2016 роки;

   -УКВ “Шосткинська стоматологічна поліклініка” на 2014-2016 роки.

Зареєстровані зміни до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КП “Шосткинське МБТІ”.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КЛПЗ “Шосткинська дитяча лікарня”.

Робота в комісії із спеціального розслідування нещасного випадку, що стався з працівником КЗ “Шосткинський міський фізкультурно-оздоровчий центр”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.


До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 27.10.2014 по 31.10.2014 року) на особистий прийом звернулось 47 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 9 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 3 особи;           

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 4 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 7 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 1 особа;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 8 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

7 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 8 осіб;

- санаторно – курортні путівки – 2 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 7 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

 

            Сектором державних соціальних інспекторів в період з 27 по 31 жовтня 2014р.:

- проведено перевірку 18 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- проведено 89 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 24 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- зроблено перевірок шляхом запиту до Держкомзему — 28 .


Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 27.10.2014 по 31.10.2014 прийнято 2 особи, яким надано роз’яснення з питань:

- призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника;

- призначення пенсії в разі втрати годувальника;

- порядку призначення пенсії за віком;

- індексації пенсії у разі звільнення.

Перевірено 25 перерахунків пенсій та 62 особові рахунки померлих пенсіонерів призначеної та виплаченої допомоги на поховання та недоодержаної пенсії.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates