Календар

< листопада 2014 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
25 26 27 28 29 30

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 17 по 21 листопада 2014 року
Понеділок, 24 листопада 2014, 17:11

alt

В період з 17 по 21 листопада 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 319 чол., в телефонному режимі – 11 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1474 чол., з них житлової субсидії – 1352 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 1 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 648 справ, з них житлової субсидії — 841 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 72.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 17 листопада по 21 литопада 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 85 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 105 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 50 довідок.

- надано 7 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 768966,71грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 330261,93 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 34706,71 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 389876,91грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 14121,16 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 17.11.2014 по 21.11.2014 інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам;

А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 6 осіб;

2) з питань зміни адреси – 2 особи;

3) з питання подовження терміну дії посвідчення - 2 особи;

- видано 2 листа талонів для пільгового проїзду;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 980,00 грн.;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 16 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 10 особових справ пільговиків;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 5 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 8 еквівалентів наданих пільг;

- проведено 1 перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;-

- здійснено надання до Державного казначейства довідок про зміну річних призначень;

- здійснено перевірку 4 проведених безоплатних капітальних ремонтів інвалідам війни;

- прийнято заяви від 3 громадян на видачу посвідчень постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. Сформовані справи та заяви передані до Департаменту Сумської ОДА для розгляду на засіданні Комісії з розгляду документів для видачі посвідчень громадянам, які постраждали на Чорнобильській АЕС;

- прийнято участь у плануванні коштів на 2015 рік за програмою соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок ЧАЕС

Спеціалістами відділу праці за період з 17.11.2014р. по 21.11.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 4 інформаційні звіти.

Проведене засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом           КП “Шостка Міськсвітло”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 17.11.2014 по 21.11.2014 року) на особистий прийом звернулось 58 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 13 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 6 осіб;  

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 7 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 14 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

10 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 11 осіб;

- санаторно – курортні путівки – 6 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 10 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 17 по 21 листопада 2014р.:

- проведено перевірку 182 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- проведено 136 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 15 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 17.11.2014 по 21.11.2014 перевірено 19 новопризначених пенсій, 21 перерахунків пенсій та 44 особових рахунків допомоги на поховання.

На прийом звернулось 4 особи, якій надано роз’яснення з питань:

- призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника;

- призначення пенсії в разі втрати годувальника.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates