Календар

< грудня 2014 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 01 по 05 грудня 2014 року
Понеділок, 08 грудня 2014, 11:23

alt

В період з 01 по 05 грудня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 250 чол., в телефонному режимі – 9 осіб.

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 716 чол., з них житлової субсидії – 617 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 700 справ, з них житлової субсидії — 760 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 72.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 24 листопада по 28 литопада 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 99нових особових рахунків отримувачів допомоги,  внесено відповідні зміни до 120 особових рахунків;та

- видано 48 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;.

- надано 6 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку;

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було виплачено допомог на загальну суму 768966,71грн., а саме:

  • державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 330261,93 грн;

  • тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 34706,71 грн.;

  • державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 389876,91грн.;

  • державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 14121,16 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 8 особам.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 8 осіб;

2) прийнято у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 2 особи;

- прийнято заяву для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 77,12 грн.;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 15 підприємств-надавачів послуг;

          - надані пропозиції щодо складання протоколів для проведення розрахунків через ВАТ «Сумиобленерго»;

      - здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за листопад 2014 року, знято з обліку у зв’язку зі смертю 65 особових справ.

Спеціалістами відділу праці за період з 01.12.2014р. по 05.12.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 7 інформаційних звітів.

Зареєстрований колективний договір КЛПЗ СОР “Шосткинський міжрайонний протитуберкульозний диспансер” на 2014-2016 роки.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Романтик”.

Проведена перевірка стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці на ОП НДІЕІМ.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 24.11.2014 по 28.11.2014 року) на особистий прийом звернулось 50 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 12 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 3 особи;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації 1 особа;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 5 особа;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 8 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

4 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 10 особам;

- санаторно – курортні путівки – 1 особі.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 4 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 5 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 1 по 5 грудня 2014р.:

  • проведено перевірку 10 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 100 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 8 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 01.12.2014 по 05.12.2014 перевірено 24 новопризначених пенсій, 18 перерахунків пенсій.

На прийом звернулась 3 особи, якій надано роз’яснення з питань:

- призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника;

- призначення пенсії в разі втрати годувальника.

Прийнято документи для оформлення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника в однієї особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates