Календар

< грудня 2014 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 8 по 12 грудня 2014 року
Понеділок, 15 грудня 2014, 11:28

alt

В період з 8 по 12 листопада 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 234 чол., в телефонному режимі – 42 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 487 чол., з них житлової субсидії – 385 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 745 справ, житлової субсидії — 904 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 71.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 08 грудня по 12 грудня 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 87 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 130 особових рахунків;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 41 довідка.

- надано 7 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було виплачено допомог на загальну суму 4992018,59грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2860919,66 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 145860,02 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1357212,70грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 628026,21 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

            А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 6 осіб;

2) у зв’язку зі зміною адреси пільговика – 2 особи;

3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення - 2 особи;

4) з питання зняття з обліку – 1 особа;

- видано 1 лист талонів для пільгового проїзду;

- прийнято документи на здійснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 2 осіб на суму 2129,00 грн.;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 2 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 5 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання звітів до департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації за формами   „4–пільга”, „6 –пільга” та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними організацій-надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 7 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено підготовку та надання списків учасників бойових дій на території Республіки Афганістан до департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації;

- проведено перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- зареєстровано фінансові зобов’язання та проведено фінансування, аптечним закладам за безоплатно відпущені ліки громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 5795,43 грн.

Спеціалістами відділу праці за період з 08.12.2014р. по 12.12.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 5 інформаційних звітів.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “ПЛЮС” ЛТД.    

Проведене обстеження стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці в ТОВ “Сантехсервіс” ЛТД.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 08.12.2014 по 12.12.2014 року) на особистий прийом звернулось 98 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 11 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 2 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 60 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 8 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

 - направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

2 особі;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 6 особам;

- санаторно – курортні путівки –1 особи;

- технічні засоби реабілітації - 3 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 2 особи.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

             Сектором державних соціальних інспекторів в період з 8 по 12 грудня 2014р.:

-    проведено перевірку 5 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-   проведено 50 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-   здійснено 11 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 08.12.2014 по 12.12.2014 перевірено 18 новопризначених пенсій, 31 перерахунків пенсій.

На прийом звернулась дві особи, якій надано роз’яснення з питань:

- призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника;

- призначення пенсії в разі втрати годувальника.

Прийнято документи для оформлення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника в однієї особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates