Календар

< січня 2015 >
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 12 по 17 січня 2015 року
Понеділок, 19 січня 2015, 17:03

alt

В період з 12.01.2015 по 17.01.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 306 чол., в телефонному режимі – 31 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 260 чол., з них житлової субсидії – 101 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 976 справ, житлової субсидії — 976 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 139.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 12 січня по 17 січня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 43 нові особові рахунки отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 55 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 23 довідок.

- надано 4 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 4 посвідчення зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 4804919,67грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2666775,94 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 133404,83 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1383129,03грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 621609,87 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян ЗА за період з 12.01.2015 року по 17.01.2015 року інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” - 2 особам;

- „Учасник війни”- 1 особі

- „Ветеран праці” – 7 особам.

            А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 14 осіб;

2) у зв’язку зі зміною статусу - 2 особи;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1380,00 грн.;

- прийнято 9 заяв на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено надання звіту до Головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 5 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 4 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за грудень 2014 р. в розрізі категорій;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 6 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за грудень 2014 року, закрита 81 особова справа.

Спеціалістами відділу праці за період з 12.01.2015р. по 17.01.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 5 інформаційних звітів.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом міської державної лікарні ветеринарної медицини в м.Шостка.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 12.01.2015 по 17.01.2015 року) на особистий прийом звернулось 78 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 6 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 6 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 1 особа;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 42 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

5 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 42 особам;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 5 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 11 відповідей.

 

            Сектором державних соціальних інспекторів в період з 12 по 17 січня 2015р.:

-проведено 133 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 38 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

-проведено 10 перевірок шляхом запиту до ДРСП.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 12.01.2015 по 17.01.2015 перевірено 26 новопризначених пенсій, 17 перерахунків пенсій.

На прийом звернулась одна особа, якій надано роз’яснення з питанння призначення пенсії разі втрати годувальника, який був ліквідатором аварії на ЧАЕС.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates