Календар

< лютого 2015 >
П В С Ч П С Н
            1
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Годинник

Ulti Clocks content

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 26 по 30 січня 2015 року
Понеділок, 02 лютого 2015, 09:49

alt

В період з 26.01.2015 по 30.01.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 231 чол., в телефонному режимі – 6 осіб.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 347 чол., з них житлової субсидії – 172 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 1 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 1164 справ, житлової субсидії — 1044 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 105.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 26 січня по 30 січня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 97 нові особові рахунки отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 109 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 30 довідок.

- надано 6 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідчення зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 712813,60грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 379114,99 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 20761,80 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 307439,75грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 5497,06 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 26.01.2015 року по 31.01.2015 року інформує:

 Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам;

- „Інвалід війни” (вкладка)– 1 особі;

- “Член сім'ї загиблого” - 1 особі;

- “Інвалід війни” – 1 особі;

-“Дитина з багатодітної сім’ї”-1 особі.

А також проведена робота:

 - здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 3 особи;

2) з питань зняття з обліку у зв’язку зі зміною місця реєстрації - 2 особи;

- прийнято 2 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 3 підприємств-надавачів послуг;

- здійснено надання до головного управління праці та соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.02.2015р.;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 12 еквівалентів наданих пільг;

зареєстровано фінансові зобов’язання на оплату додаткових відпусток та виплату соціальних стипендій постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 5052,24 грн.;

виплачено кошти на оплату додаткових відпусток та соціальних стипендій постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 1609,77грн.;

- проведено 1 перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

Спеціалістами відділу праці за період з 26.01.2015р. по 31.01.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 7 інформаційних звітів.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективних договорів:

-між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ фірма “Укрпромупровадження” ЛТД;

- між адміністрацією та трудовим колективом міської державної лікарні ветеринарної медицини в м.Шостка.

Проведена перевірка якості атестації робочих місць за умовами праці ПП “Івушка Шостка”.

Проведена організаційна робота щодо надання підприємствами боржниками графіків погашення заборгованості з виплати заробітної плати.

Проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 26.01.2015 по 31.01.2015 року) на особистий прийом звернулось 57 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 10 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 9 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 14 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

9 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 17 осіб.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 9 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 13 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 26 по 30 січня 2015р.:

-проведено 210 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 18 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

-проведено 50 перевірок шляхом запиту до Держреєстру.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 26.01.2015 по 30.01.2015 перевірено 38 новопризначених пенсій, 29 перерахунків пенсій.

На прийом звернулась дві особи, яким надано роз’яснення з питанння призначення, перерахунку пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною у однієї особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates