Календар

< лютого 2015 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 02 по 06 лютого 2015 року
Понеділок, 09 лютого 2015, 15:01

alt

В період з 02.02.2015 по 06.02.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 192 чол., в телефонному режимі – 5 осіб.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 230 чол., з них житлової субсидії – 59 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 837 справ, житлової субсидії — 746 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 1 чол., розглянуто на комісії — 95.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 02 лютого по 06 лютого 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 103 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 119 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 29 довідок.

- надано 7 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідчення зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 5087737,24грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2986325,30 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 118764,29 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1364566,35грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 618081,30 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 02.02.2015 року по 06.02.2015 року інформує:

 Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 5 особам.

            А також проведена робота:

 - здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

         1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 7 осіб;

         2) у зв’язку зі зміною місця реєстрації – 1 особи;

         3) у зв’язку з отриманням дублікату посвідчення – 2 особи;

- видано 2 листа талонів на пільговий проїзд;

- прийнято документи на здійснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 2 осіб на суму 2730,00 грн.;

- прийнято 8 заяв на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено надання до відділу бухгалтерського обліку та звітності фінансових зобов’язань;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- до Департаменту управління соціального захисту населення надано звіт по твердому та скрапленому газу;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалентів наданих пільг;

- проведено нарахування для виплати додаткових спеціальних стипендій громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи по навчальному закладу на загальну суму 189,30 грн.;

- направлено 3 запити для вирішення питань соціального захисту населення до відповідних організацій

Спеціалістами відділу праці за період з 02.02.2015р. по 06.02.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 7 інформаційних звітів.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективних договорів:

-між адміністрацією та трудовим колективом управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Шосткинської міської ради;

- між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Сафарі - 2005”.

Проведена організаційна робота щодо надання підприємствами боржниками графіків погашення заборгованості з виплати заробітної плати.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 02.02.2015 по 06.02.2015 року) на особистий прийом звернулось 62 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 10 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 8 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 5 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей інвалідів – 13 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

 - направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –8 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей інвалідів – 13 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 8 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 15 відповідей.

             Сектором державних соціальних інспекторів в період з 2 по 6 січня 2015р.:

-проведено 184 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 18 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 02.02.2015 по 06.02.2015 перевірено 28 новопризначених пенсій, 32 перерахунки пенсій.

На прийом звернулось дві особи, яким надано роз’яснення з питанння призначення, перерахунку пенсій за віком, за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates