Календар

< березня 2015 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 2 по 6 березня 2015 року
Вівторок, 10 березня 2015, 13:06

alt

В період з 02.03.2015 по 06.03.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 254 чол., в телефонному режимі – 4 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 185 чол., з них житлової субсидії – 56 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 454 справ, житлової субсидії — 294 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 125.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 02 березня по 06 березня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 45 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 63 особових рахунків;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 32 довідки.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідчення зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

     За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 5400955,76грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2873606,01 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 143827,21 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1597807,99грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 621522,58 грн.

Щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психичного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 164191,97 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 02.03.2015 року по 06.03.2015 року інформує:

 Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 3 особам;

- „Учасник війни” - 1 особі;

- «Дитина з багатодітної сім`ї» – 3 особам.

     А також проведена робота:

 - здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

        1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 8 осіб;

        2) у зв’язку зі зміною місця реєстрації – 1 особи;

        3) у зв’язку з отриманням дублікату посвідчення – 3 особи;

- видано 2 листа талонів на пільговий проїзд;

- прийнято документи на здійснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1380,00 грн.;

- прийнято 1 заяву на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено надання до відділу бухгалтерського обліку та звітності фінансових зобов’язань;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- до Департаменту управління соціального захисту населення надано звіт по твердому та скрапленому газу;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалентів наданих пільг;

- проведено нарахування для виплати додаткових спеціальних стипендій громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи по навчальному закладу на загальну суму 189,30 грн.;

- направлено 2 запити для вирішення питань соціального захисту населення до відповідних організацій

Спеціалістами відділу праці за період з 02.03.2015р. по 06.03.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 8 інформаційних звітів.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективних договорів:

-між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Еко-Шостка”;

-між адміністрацією та трудовим колективом КП “Укржитлокомфорт”.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ фірма “Укрпромупровадження ЛТД” на 2015-2016 роки.

Зареєстровані зміни до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КЛПЗ СОР “Шосткинський обласний дитячий протитуберкульозний санаторій”.

     Проведена перевірка стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці ДПТНЗ “Шосткинське вище професійне училище”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 02.03.2015 по 06.03.2015 року) на особистий прийом звернулось 83 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 13 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 15 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 6 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей інвалідів – 23 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей інвалідів – 23 особам;

- путівки на санаторно-курортне оздоровлення – 2 особам.

   Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 11 осіб;

щодо соціальної реабілітації дітей - інвалідів – на 23 особи.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

     Сектором державних соціальних інспекторів в період з 2 по 6 березня 2015р.:

- проведено 211 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 31 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено 28 перевірок шляхом запиту до Держреєстру.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 02.03.2015 по 06.03.2015 перевірено 24 новопризначених пенсій, 57 перерахунків пенсій, 127 допомог на поховання.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates