Календар

< березня 2015 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
31          

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 23 по 27 березня 2015 року
Понеділок, 30 березня 2015, 08:28

alt

В період з 23.03.2015 по 27.03.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 263 чол., в телефонному режимі – 2 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 271 чол., з них житлової субсидії – 187 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 297 справ, житлової субсидії — 187 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 98.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 23 березня по 27 березня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 102 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 32 довідки.

- надано 4 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідчення зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 744229,83грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 400927,38 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 20457,00 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 304347,11грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 3872,72 грн.

Щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психичного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 14625,62 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 23.03.2015 року по 27.03.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам;

- «Дитина з багатодітної сім`ї» – 2 особам.

А також проведена наступна робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 9 осіб;

2) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 1 особа;

3) у зв’язку зі зміною у складі сім`ї – 2 особи;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 4 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 8 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України щодо виплати на тверде паливо та скраплений газ;

- здійснено підготовку інформації для надання щоквартального контролю до Департаменту соціального захисту населення щодо ветеранів війни;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

Спеціалістами відділу праці за період з 23.03.2015р. по 27.03.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 4 інформаційних звіти.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Аптека № 197”.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства змін та доповнень до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ДПТНЗ “Шосткинське ВПУ”.

Зареєстровані зміни до колективного договору КЛПЗ СОР “Шосткинський міжрайонний протитуберкульозний диспансер”.

Зареєстровані колективні договори:

- між адміністрацією та трудовим колективом управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи на 2015-2017 роки;

- між адміністрацією та трудовим колективом дочірнього підприємства “Ремпобуттехніка”Сумського товариства “Інвест-Плаза” на 2015-2018 роки;

- між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Шосткинська міська друкарня” на 2015-2016 роки.

Проведене обстеження стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці ПАТ “ШЗХР”.

Проведене засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення) пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 23.03.2015 по 27.03.2015 року) на особистий прийом звернулось 62 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 17 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 6 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–4 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

-направлення до Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 10 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 особам;

- направлення до Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 10 особам;

- путівки на санаторно-курортне оздоровлення – 11 особам.

   Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 6 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 23 по 27 березня 2015р.:

- проведено 148 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 24 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено 20 перевірок шляхом запиту до Держреєстру.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 23.03.2015 по 27.03.2015 перевірено 24 новопризначених пенсій, 57 перерахунків пенсій, 127 допомог на поховання.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates