Календар

< квітня 2015 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 6 по 10 квітня 2015 року
Вівторок, 14 квітня 2015, 08:56

alt

В період з 06.04.2015 по 10.04.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 321 чол., в телефонному режимі – 1 особа.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 249 чол., з них житлової субсидії – 123 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 282 справ, житлової субсидії — 124 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 22.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 06 квітня по 10 квітня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 105 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 203 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 32 довідки.

- надано 6 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідчення зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 5468991,24 грн., а саме:

- державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 400927,38 грн;

- тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 20457,00 грн.

- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 304347,11грн.

- державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 3872,72 грн.

Щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психичного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 14625,62 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 06.04.2015 року по 10.04.2015 року інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 3 особам.

            А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 2 особи;

2) у зв’язку зі зміною адреси – 1 особа;

3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 2 особи;

- здійснено завантаження форми „2 –пільга” по 3 підприємствам-надавачам послуг;

- здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 2м) до бухгалтерського обліку та звітності;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до відділу бухгалтерського обліку та звітності;

- до Департаменту соціального захисту населення Сумської ОДА надано звіт про пільгове перевезення окремих категорій громадян, форму 4,6-пільга та звіряння реєстрів;

- до фінансового управління Шосткинської міської ради надано звіт щодо заборгованості за природний газ, теплопостачання за надані населенню пільги та субсидії;

- надано заявку на фінансування сім’ям загиблих та військовослужбовцям, які брали участь в АТО.

Спеціалістами відділу праці за період з 06.04.2015р. по 10.04.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 6 інформаційних звітів.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом управління Представництва замовника.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства змін та доповнень до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КЛПЗ СОР “Шосткинський обласний протитуберкульозний санаторій”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 06.04.2015 по 10.04.2015 року) на особистий прийом звернулось 60 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 15 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 3 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 11 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 5 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 8 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 6 осіб;

-направлення до Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 4 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 3 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 6 особам;

- направлення до Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 9 особам;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 3 осіб;

- щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 6 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 6 по 10 квітня 2015р.:

- проведено 84 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 14 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено 807 перевірок шляхом запиту до державної фіскальної служби.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 06.04.2015 по 10.04.2015 перевірено 13 новопризначених пенсій, 26 перерахунків пенсій, 15 допомог на поховання та недоотриманої пенсії.

З питання правильності нарахування та виплати пенсії до управління звернулося 2 особи, згідно чого зроблено перевірку їх пенсійних справ та надана відповідь.

Прийнято та розглянуто документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною згідно Закону України “Про особливі заслуги перед Україною” у 2 пенсіонерів.

 

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates