Календар

< травня 2015 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 27 по 30 квітня 2015 року
Вівторок, 05 травня 2015, 07:30

alt

В період з 27.04.2015 по 30.04.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 1183 чол., в телефонному режимі – 67 осіб. Видано талонів - 1255.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 236 чол., з них житлової субсидії – 151 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 144 справ, житлової субсидії — 73 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 29.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 27 квітня по 30 квітня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 73 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 103 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 36 довідок.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 6 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 4 посвідчення зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

     За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 793327,36 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 365990,78 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 23538,60 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 379628,59грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 15633,77 грн.

Щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психичного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 8535,62 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 27.04.2015 року по 30.04.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 3 особам.

     А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 7 осіб;

2) у зв’язку зі зміною статусу - 1 особи;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1380,00 грн.;

- здійснено надання звіту до Головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 6 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 3 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за березень 2015 р. в розрізі категорій;

- здійснено підготовку відомостей для виплати разової грошової допомоги до 5-го Травня;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 6 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за березень 2015 року, закрити 63 особові справи.

Спеціалістами відділу праці за період з 27.04.2015р. по 30.04.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 6 інформаційних звітів.

Проведено обстеження стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці КП “Міський ринок м.Шостка”.

Зареєстровані колективні договори:

-між адміністрацією та трудовим колективом підпорядкованих підрозділів 2 державного пожежно-рятувального загону Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області на 2015-2016 роки;

-між адміністрацією та трудовим колективом Представництва замовника №152 на 2015-2016 роки;

-між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Еко-Шостка” на 2015-2016 роки.

Зареєстровані зміни та доповнення до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КЗ “Шосткинська ЦРЛ” на 2013-2015 роки.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 27.04.2015 по 30.04.2015 року) на особистий прийом звернулось 86 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 15 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 10 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 6 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 18 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–6 осіб;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру – 13 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 10 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру – 14 особам;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особі.

   Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 10 осіб;

- щодо направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особу.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 27 по 30 квітня 2015р.:

- проведено 88 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 31 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено 30 перевірок шляхом запиту до Держреєстру.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 27.04.2015 по 30.04.2015 перевірено 24 новопризначених пенсій, 57 перерахунків пенсій, 127 допомог на поховання.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates