Календар

< травня 2015 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 04 по 08 травня 2015 року
Понеділок, 11 травня 2015, 07:35

alt

В період з 04.05.2015 по 08.05.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 830 чол., в телефонному режимі – 89 осіб. Видано талонів - 1255.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 668 чол., з них житлової субсидії – 559 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 147 справ, житлової субсидії — 113 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 35.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 05 травня по 08 травня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 34 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 25 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 26 довідок.

- надано 4 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідчення зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

  За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 5441668,33 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2827642,84 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 128083,74 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1721790,87грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 628908,48 грн.

Щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психичного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 135242,40 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 05.05.2015 року по 08.05.2015 року інформує:

 Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам.

  А також проведена робота:

 - прийнято документи на здійснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1230,00 грн.;

- здійснено підготовку звітів до департаменту соціального захисту населення за формами „4–пільга”, „6 –пільга” та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними організацій-надавачів послуг;

- здійснено надання інформації для звітів до Державного казначейства України щодо заборгованості за бюджетними коштами форма „7М” та зроблено довідки щодо помісячних асигнувань;

- здійснено надання до Державного казначейства України фінансових зобов’язань;

- здійснено надання щоденних звітів до департаменту соціального захисту населення про стан виплати щорічної допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни;

- прийнято 2 заяви на видачу посвідчення постраждалого внаслідок ЧАЕС, особові справи сформовано та передано до Комісії Сумської облдержадміністрації;

- здійснено реєстрацію та фінансування компенсації вартості безоплатно відпущених ліків постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 11296,20 грн.;

Спеціалістами відділу праці за період з 05.05.2015р. по 08.05.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 5 інформаційних звітів.

Проведено обстеження стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ТОВ “Поліхім”.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Укржитлкомфорт” на 2015-2016 роки.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 27.04.2015 по 30.04.2015 року) на особистий прийом звернулось 86 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 15 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 10 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 6 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 18 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–6 осіб;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру – 13 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –

10 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру – 14 особам;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особі.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 10 осіб;

-  щодо направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особу.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

  Сектором державних соціальних інспекторів в період з 04 по 08 травня 2015р.:

-проведено 111 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 11 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено 64 перевірок шляхом запиту до ВРЕУ УДАІ.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 04.05.2015 по 08.05.2015 перевірено 8 новопризначених пенсій, 24 перерахунки пенсій, 18 допомог на поховання.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 2 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates