Календар

< травня 2015 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 11 по 15 травня 2015 року
Понеділок, 18 травня 2015, 14:56

alt

В період з 11.05.2015 по 15.05.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 925 чол., в телефонному режимі – 15 осіб. Видано талонів - 925.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 664 чол., з них житлової субсидії – 562 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 227 справ, житлової субсидії — 103 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 34.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 11 травня по 15 травня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 72 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 125 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 30 довідок.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідчення зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 5441668,33 грн., а саме:

- державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2827642,84 грн;

- тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 128083,74 грн.

- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1721790,87грн.

- державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 628908,48 грн.

Щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психичного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 135242,40 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 12.05.2015 року по 15.05.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

-   „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

-   „Ветеран праці” – 4 особам.

     А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 2 особи;

2) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 1 особа;

3) з питань зняття з обліку – 3 особи;

- здійснено надання щоденних звітів до головного управління про стан виплати щорічної допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 12 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 5 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 7 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено підготовку даних щодо розподілу коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- проведено нарахування по додатковій відомості щорічної разової грошової допомоги до 5-го Травня 1 учаснику бойових дій на суму 875,00 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості за надані стоматологічні послуги постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 3763,63 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату стипендій постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 465,30 грн.;

- здійснено перерахунок коштів 8-ми організаціям на оплату стипендій та додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 12155,00 грн.;

- до відділу бухгалтерського обліку та звітності надано звітність по похованню учасників бойових дій та інвалідів війни на 3 осіб на загальну суму 3690,00 грн.

Спеціалістами відділу праці за період з 11.05.2015р. по 15.05.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 4 інформаційних звіти.

Зареєстровані колективні договори:

- між адміністрацією та трудовим колективом управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради;

- між адміністрацією та трудовим колективом ВКНЗ “Шосткинське медичне училище Сумської обласної ради”.

  Прийняті звіти підприємств, установ, організацій про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівників, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 12.05.2015 по 15.05.2015 року) на особистий прийом звернулось 67 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 12 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 7 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 6 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 8осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру – 1 особа;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей - інвалідів – 13 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 7 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 3 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей - інвалідів – 13 особам;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особі.

   Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 7 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей - інвалідів на – 13 осіб;

- щодо направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особу.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 11 по 15 травня 2015р.:

- проведено 111 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 28 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено 30 перевірок шляхом запиту до Держреєстру.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 11.05.2015 по 15.05.2015 перевірено 12 новопризначених пенсій, 32 перерахунки пенсій, 14 допомог на поховання.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 3 особи та 2 особи з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною у 1 особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates