Календар

< червня 2015 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 2 по 5 червня 2015 року
Понеділок, 08 червня 2015, 10:32

alt

В період з 02.06.2015 по 05.06.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 293 чол., в телефонному режимі – 4 осіб. Видано талонів - 293.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 582 чол., з них житлової субсидії – 498 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 116 справ, житлової субсидії — 31 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 104.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 02 червня по 05 червня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 112 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 23 довідки.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 5414149,23 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2914014,48 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 123789,60 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1632787,37грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 621921,47 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 121636,31 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 02.06.2015 року по 05.06.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 3 особам;

  А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 3- особи;

2) у зв’язку зі зміною категорії – 1 особа;

3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 1 особа;

4) з питань видачі талонів на пільговий проїзд – 1 особа;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 5 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій грошових еквівалентів наданих пільг на 4 особи;

- зареєстровано фінансові зобов’язання на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 1236,07 грн.;

- до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації здійснено надання щоденного звіту про виплату одноразової грошової допомоги до 5 Травня;

- здійснено надання щомісячної звітності про стан забезпечення пільгової категорії громадян твердим паливом та скрапленим газом та про пільгове перевезення громадян;

- надані пропозиції щодо складання протоколів для проведення розрахунків через ПАТ «Сумиобленерго»;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків за формою „3 –пільга”;

- здійснено надання звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачами послуг до Департаменту соціального захисту;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до відділу бухгалтерського обліку та звітності;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за травень 2015 року.

Спеціалістами відділу праці за період з 02.06.2015р. по 05.06.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 7 інформаційних звітів.

Зареєстровані зміни до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КП “Шосткинське МБТІ” на 2014-2015 роки.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 02.06.2015 по 05.06.2015 року) на особистий прийом звернулось 51 особа, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 13 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 7 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 7осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 2 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування – 1 особі;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 5 осіб;

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 15 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 2 по 5 червня 2015р.:

-проведено 164 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 5 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено 31 перевірку шляхом запиту до Держкомзему.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 2.05.2015 по 5.05.2015 перевірено 18 новопризначених пенсій, 32 перерахунки пенсій, 24 допомоги на поховання.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 4 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною у 1 особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates