Календар

< червня 2015 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 24 25 26 27 28
29 30          

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 15 по 19 червня 2015 року
Вівторок, 23 червня 2015, 13:30

alt

В період з 15.06.2015 по 19.06.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 419 чол., в телефонному режимі – 1 особа. Видано талонів - 339.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 694 чол., з них житлової субсидії – 564 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 153 справ, житлової субсидії — 58 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 212.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 15 червня по 19 червня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 85 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 122 особових рахунків;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 25 довідок.

- надано 4 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

  За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 772167,94грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 207458,90 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 37599,02 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 481694,71грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 6652,58 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 38762,73 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 15.06.2015 року по 19.06.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 3 особам;

  А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 3- особи;

2) у звязку зі зміною категорії – 1 особа;

3) у звязку з продовженням терміну дії посвідчення – 1 особа;

4) з питань видачі талонів на пільговий проїзд – 1 особа;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 3 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій грошових еквівалентів наданих пільг на 6 осіб;

- до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації здійснено надання щоденного звіту про виплату одноразової грошової допомоги до 5 Травня;

- до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації подано заявку на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації;

- до відділу бухгалтерського обліку та звітності подано заявку на відшкодування витрат на поховання 2 учасників бойових дій на загальну суму 2310,00 грн. та 2 інвалідів війни на загальну суму 1985,00 грн.;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

Спеціалістами відділу праці за період з 15.06.2015р. по 19.06.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 5 інформаційних звітів.

Проведена експертиза колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КП “ТЕЦ - Шостка”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 15.06.2015 по 19.06.2015 року) на особистий прийом звернулось 78 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням 11 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації4 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 12 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 4 особи;

- пільгового проїзду громадян – 7 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 10осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 16 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 7 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації –4 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 16 особам;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1особі;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 6 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування – 1 особі;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 4 осіб;

-  щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 16 осіб;

-  направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1особу.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 15 по 19 червня 2015р.:

- проведено 248 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 18 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 15.06.2015 по 19.06.2015 перевірено 16 новопризначених пенсій, 33 перерахунки пенсій, 12 допомог на поховання та 12 надоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 2 особи та 2 особи з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною у 2 осіб.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates