Календар

< червня 2015 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29          

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 22 по 26 червня 2015 року
Вівторок, 30 червня 2015, 12:37

alt

В період з 22.06.2015 по 26.06.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 403 чол., в телефонному режимі – 5 осіб. Видано талонів - 380.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 657 чол., з них житлової субсидії – 505 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 448 справ, житлової субсидії — 372 чол., компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищення цін і тарифів на послуги - 0 чол., розглянуто на комісії — 296.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 22 червня по 26 червня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 102 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 27 довідок.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 772167,94грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 207458,90 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 37599,02 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 481694,71грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 6652,58 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 38762,73 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 15.06.2015 року по 19.06.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 3 особам;

  А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 3- особи;

2) у зв’язку зі зміною категорії – 1 особа;

3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 1 особа;

4) з питань видачі талонів на пільговий проїзд – 1 особа;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 3 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій грошових еквівалентів наданих пільг на 6 осіб;

- до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації здійснено надання щоденного звіту про виплату одноразової грошової допомоги до 5 Травня;

- до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації подано заявку на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації;

- до відділу бухгалтерського обліку та звітності подано заявку на відшкодування витрат на поховання 2 учасників бойових дій на загальну суму 2310,00 грн. та 2 інвалідів війни на загальну суму 1985,00 грн.;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

Спеціалістами відділу праці за період з 22.06.2015р. по 26.06.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 6 інформаційних звітів.

Проведена організаційна робота щодо надання економічно активними підприємствами графіків погашення заборгованості з виплати заробітної плати.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ПАТ “Бель Шостка Україна”.

Проведено обстеження якості проведення атестації робочих місць за умовами праці 152 Військового представництва Міністерства оборони.  

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом КПТ “Корал-1” на 2015-2016 роки.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 22.06.2015 по 27.06.2015 року) на особистий прийом звернулось 62 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 12 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 13 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 5 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 7 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 7 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 6 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 7 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування – 6 особам;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 5 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 14 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 22 по 26 червня 2015р.:

- проведено 301 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 20 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- зроблено 3000 запитів до державної фіскальної служби.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 22.06.2015 по 26.06.2015 здійснено перевірку 12 новопризначених пенсій, 42 перерахунків пенсій, 16 допомог на поховання та недоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 4 особи та 2 особи з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною у 1 осіби.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates