Календар

< серпня 2015 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Годинник

Ulti Clocks content

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 27 по 31 липня 2015 року
Вівторок, 04 серпня 2015, 14:53

alt

В період з 27.07.2015 по 31.07.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 347 особи, в телефонному режимі – 4 особи.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 593 чол., з них житлової субсидії – 436 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 346 справ, житлової субсидії — 223 чол., розглянуто на комісії — 38.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 27 липня по 31 липня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 95 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 103 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 23 довідки.

- надано 4 відповіді за письмовими запитами щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 735210,38 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 275845,48 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 32180,58 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 401584,91 грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 17073,41 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 8526,00 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 27.07.2015 року по 31.07.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

    А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 9 осіб;

2) у зв’язку зі зміною у складі сім'ї - 1 особа;

- здійснено фінансування допомоги на поховання інваліда війни в сумі 1130,00 грн.;

- здійснено фінансування матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби на загальну суму 11225,92 грн.;

- здійснено фінансування щорічної разової грошової допомоги до 5 Травня учаснику бойових дій на суму 875,00 грн.;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 10 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- підприємствам-надавачам послуг надані сформовані файли на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 №389 «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї»;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 8 еквівалентів наданих пільг;

- проведено нарахування за безкоштовно надані стоматологічні послуги громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 2083,90 грн. та проведено фінансування на суму 2083,90 грн.;

- зареєстровано фінансові зобов’язання для оплати додаткових відпусток та виплати додаткової соціальної стипендії громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 6909,98 грн.;

- прийнято заяву від 2 осіб, яка постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи для отримання посвідчення. Особові справи сформовані та передані до Департаменту соціального захисту населення для розгляду на засіданні Комісії.

Спеціалістами відділу праці за період з 27.07.2015р. по 31.07.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 7 інформаційних звітів.

Проведена експертиза на відповідність чинному законодавству колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Безпека”.

30.07.2015. організовано та проведено засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 27.07.2015 по 31.07.2015 року) на особистий прийом звернулось 44 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 10 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 6 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 2 особам.

  Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 5 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

    Сектором державних соціальних інспекторів в період з 27.07.15 по 31.07.2015р.:

-  проведено 171 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-  здійснено 17 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 27.07.2015 по 31.07.2015 здійснено перевірку 12 новопризначених пенсій, 45 перерахунків пенсій, 16 допомог на поховання та недоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 2 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято 2 заяви з усіма необхідними документами для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates