Календар

< вересня 2015 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 7 по 11 вересня 2015 року
Вівторок, 15 вересня 2015, 07:41

alt

В період з 07.09.2015 по 11.09.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 756 особи, в телефонному режимі – 2 особи.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 445 чол., з них житлової субсидії – 412 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 220 справ, житлової субсидії — 59 чол., розглянуто на комісії — 126.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 07 вересня по 11 вересня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 47 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 108 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 31 довідка.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

  За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 5219305,41 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 1593297,34 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 126582,10 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1610572,49 грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 631176,32 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 147455,62 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 07.09.2015 року по 11.09.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 3 особам.

  А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 8 осіб;

2) у зв’язку зі зміною у складі сім'ї - 1 особа;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 10 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання звітів до Департаменту соціального захисту населення за формами „4–пільга”, „6–пільга” та звіт щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними надавачів послуг;

- зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 2168,00 грн. та на відшкодування пільг військовослужбовцям в зоні АТО на суму 4835,00 грн.;

- здійснено фінансування виплати компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації за липень 2015 року на суму 240613,98 грн.;

- до фінансового управління подано звітність щодо заборгованості за природний газ та теплопостачання за надані населенню пільги.

- здійснено надання звіту до Департаменту соціального захисту населення про виплату матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби;

- до фінансового управління подано оборотні відомості за серпень 2015 року по пільгам.

Спеціалістами відділу праці за період з 07.09.2015р. по 11.09.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 4 інформаційних звіти.

Проведено обстеження стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці КП ПВО “Енергія”.

Проведена експертиза на відповідність чинному законодавству колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ПП “ЖЕД-1”.

Прийнято 19 звітів про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.

09.09.2015 організовано та проведено засідання міської комісії у справах альтернативної ( невійськової) служби.

Cпеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 07.09.2015 по 11.09.2015 року) на особистий прийом звернулось 63 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 21 особа;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 8 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги –3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку–6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–8 осіб;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 8 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування - 12 особам.

Сектором проводиться роз'яснювальна робота серед осіб із числа учасників антитерористичної операції щодо забезпечення їх путівками на санаторно-курортне лікування.

Постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 8 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 07.09.15 по 11.09.2015р.:

-проведено 202 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 18 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 07.09.2015 по 11.09.2015 здійснено перевірку 12 новопризначених пенсій, 45 перерахунків пенсій, 16 допомог на поховання та недоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 2 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято 2 заяви з усіма необхідними документами для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates