Календар

< вересня 2015 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 24 25 26 27
28 29 30        

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 14 по 18 вересня 2015 року
Середа, 23 вересня 2015, 07:36

alt

В період з 14.09.2015 по 18.09.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 756 особи, в телефонному режимі – 2 особи.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 445 чол., з них житлової субсидії – 412 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 220 справ, житлової субсидії — 59 чол., розглянуто на комісії — 126.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 14 вересня по 18 вересня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 47 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 108 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 31 довідка.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 5219305,41 грн., а саме:

  • державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 1593297,34 грн;
  • тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 126582,10 грн.
  • державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1610572,49 грн.
  • державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 631176,32 грн.
  • щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 147455,62 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 14.09.2015 року по 18.09.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 5 особам.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 5 осіб;

2) у зв’язку зі зміною у складі сім'ї - 1 особа;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 2 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за серпень 2015 р. в розрізі категорій;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- до відділу бухгалтерського обліку та звітності подано заявку на фінансування допомоги на поховання учасників бойових на 1 особу на суму 1230, грн.;

- до Департаменту соціального захисту населення подано зведений звіт за серпень 2015 року на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації;

- до фінансового управління Шосткинської міської ради подано пропозиції по потребі на 2016 рік по пільгам на оплату житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільгове перевезення та пільгу на тверде паливо та скраплений газ;

- зареєстровано фінансові зобов’язання для оплати додаткових відпусток громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 265,20 грн., проведена виплата на суму 20,56 грн.

Спеціалістами відділу праці за період з 14.09.2015р. по 18.09.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 8 інформаційних звітів.

Прийнято 9 звітів про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.

Зареєстровані колективні договори:

- між адміністрацією та трудовим колективом Шосткинського міськрайонного центру зайнятості на 2015-2016 роки;

- між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ фірма “Аттік” на 2015-2016 роки.

 Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 14.09.2015 по 18.09.2015 року) на особистий прийом звернулось 63 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 21 особа;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 8 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги –3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку–6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–8 осіб;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 8 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування - 12 особам.

Сектором проводиться роз'яснювальна робота серед осіб із числа учасників антитерористичної операції щодо забезпечення їх путівками на санаторно-курортне лікування.

Постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 8 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 14.09.15 по 18.09.2015р.:

-проведено 202 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 18 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 14.09.2015 по 18.09.2015 здійснено перевірку 12 новопризначених пенсій, 45 перерахунків пенсій, 16 допомог на поховання та недоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 2 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято 2 заяви з усіма необхідними документами для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates