Календар

< листопада 2015 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Годинник

Ulti Clocks content

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 2 по 6 листопада 2015 року
Вівторок, 10 листопада 2015, 15:16

alt

В період з 02.11.2015 по 06.11.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 494 особи, в телефонному режимі – 4 особи, поштою – 9 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 680 чол., з них житлової субсидії – 518 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 281 справи, житлової субсидії — 199 чол., розглянуто на комісії — 121 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 02 листопада по 06 листопада 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 55 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 98 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 36 довідок.

- надано 8 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 6 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 5967530,63 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 5801846,17 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 130622,69 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 1833791,24 грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 686814,62 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 165684,46 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 02.11.2015 року по 06.11.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам;

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 9 осіб;

2) з питань зняття з обліку – 2 особи;

3) з питань зміни адреси – 2 особи;

4) з питань зміни статусу – 3 особи;

- прийнято 2 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- прийнято заяви від 2 осіб для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 186,97 грн.;

- здійснено завантаження форми „2 –пільга” по 2 підприємствам-надавачам послуг;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 1 підприємству щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та АТО та почесному громадянину міста на суму 6543,00 грн. та пільг військовослужбовцям, які брали участь в АТО на суму 4906,00 грн.;

- здійснено надання звіту по видачі посвідчень громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 6 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за жовтень 2015 року.

 Спеціалістами відділу праці за період з 02.11.2015р. по 06.11.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 8 інформаційних звітів.

  Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства   колективного договору ТОВ “Інститут Шосткапроект” на 2015-2016 роки, проведена   повідомна реєстрація.

  Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 02.11.2015 по 06.11.2015 року) на особистий прийом звернулось 64 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 14 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 4 особи;

- пільгового проїзду громадян – 5 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 7 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 4 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 4 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування – 4 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 4 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру- 2 осіб.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 7 осіб;

- щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 4 особи.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 15 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 02.11.15 по 06.11.2015р.:

- проведено 218 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 44 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 02.11.2015 по 06.11.2015 здійснено перевірку 12 новопризначених пенсій, 15 перерахунків пенсій, 4 допомог на поховання та недоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 2 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято 1 заяву з усіма необхідними документами для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates