Календар

< листопада 2015 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
24 25 26 27 28 29
30            

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 16 по 20 листопада 2015 року
Понеділок, 23 листопада 2015, 16:07

alt

В період з 16.11.2015 по 20.11.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 518 особи, в телефонному режимі – 1 особа, поштою – 26 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 533 чол., з них житлової субсидії – 407 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 444 справи, житлової субсидії — 183 чол., розглянуто на комісії — 122 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 16 листопада по 20 листопада 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 85 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 129 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 35 довідок.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 884571,31 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 310004,43 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 40771,80 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 510287,35 грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 11105,73 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 12402,00 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 16.11.2015 року по 20.11.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам;

А також проведена наступна робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 7 осіб;

2) з питань зміни адреси – 1 особа;

3) з питання подовження терміну дії посвідчення - 1 особа;

- прийнято заяви від 3 осіб для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 450,84 грн.;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1380,00 грн.;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 10 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 10 особових справ пільговиків;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 10 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання 2 довідок про зняття з обліку з бази даних ЄДАРП по м. Шостка ;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 6 еквівалентів наданих пільг;

- проведено 1 перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

Спеціалістами відділу праці за період з 16.11.2015р. по 20.11.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 6 інформаційних звітів.

Проведено обстеження стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці МПП “Максим” та ТОВ “ТД “Дизайн”.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства   колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “НВП “Балатон” на 2015-2017 роки, проведена   повідомна реєстрація.

Підготовлений проект Програми організації та проведення громадських робіт у м. Шостка на 2016 рік.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 16.11.2015 по 20.11.2015 року) на особистий прийом звернулось 56 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 15 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 4 особи;

- пільгового проїзду громадян – 5 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 8 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 4 особи;

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру- 5 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 5 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 14 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 16.11.15 по 20.11.2015р.:

- проведено 229 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 15 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 16.11.2015 по 20.11.2015 здійснено перевірку 16 новопризначених пенсій, 24 перерахунки пенсій, 30 допомог на поховання та недоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 3 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято 1 заяву з усіма необхідними документами для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates