Календар

< грудня 2015 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 30 листопада по 4 грудня 2015 року
Понеділок, 07 грудня 2015, 14:49

alt

В період з 30.11.2015 по 04.12.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 477 особи, в телефонному режимі – 1 особа, поштою – 26 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 598 чол., з них житлової субсидії – 439 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 437 справ, житлової субсидії — 334 чол., розглянуто на комісії — 327 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 30 листопада по 04 грудня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 85 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 110 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 29 довідок.

- надано 7 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 6181494,44 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2936754,22 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 145608,23 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2200292,26 грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 711140,30 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 187699,43 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 30.11.2015 року по 04.12.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 7 особи;

2) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 1 особа;

3) у зв’язку зі зміною адреси – 1 особа.

- прийнято заяви від 1 особи для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 101,88 грн.;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 20 підприємств-надавачів послуг;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено надання до Департаменту соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.12.2015р.;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання звіту про видачу посвідчень громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено надання звіту до департаменту соціального захисту населення Сумської ОДА щодо забезпечення твердим паливом (дровами) учасників АТО;

- здійснено надання звіту до департаменту соціального захисту населення Сумської ОДА щодо проведення анкетування учасників АТО;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій грошових еквівалентів наданих пільг на 6 осіб;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за листопад 2015 року, знято з обліку 45 особових справ;

- проведено 1 перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

Спеціалістами відділу праці за період з 30.11.2015р. по 04.12.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 10 інформаційних звітів.

Прийняті звіти 34 підприємств щодо виплати компенсації у межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом з державного бюджету.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 30.11.2015 по 04.12.2015 року) на особистий прийом звернулось 69 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 12 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 13 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 8 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 5 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 8 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 4 особи;

- направлення на психологічну реабілітацію учасників АТО -4 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 13 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування -3 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру- 3 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 13 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 30.11.15 по 04.12.2015р.:

- проведено 294 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 30 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 30.11.2015 по 04.12.2015 здійснено перевірку 16 новопризначених пенсій, 24 перерахунки пенсій, 30 допомог на поховання та недоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 3 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято 1 заяву з усіма необхідними документами для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates