Календар

< грудня 2015 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 7 по 11 грудня 2015 року
Понеділок, 14 грудня 2015, 15:58

alt

В період з 07.12.2015 по 11.12.2015 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 406 особи, в телефонному режимі – 1 особа, поштою – 8 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 422 чол., з них житлової субсидії – 276 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 586 справи, житлової субсидії — 386 чол., розглянуто на комісії — 112 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 07 грудня по 11 грудня 2015 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 112 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 31 довідка.

- надано 7 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 6181494,44 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2936754,22 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 145608,23 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2200292,26 грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 711140,30 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 187699,43 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян за період з 07.12.2015 року по 11.12.2015 року інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- «Член сім’ї загиблого»- 1 особі;

- «Ветеран праці» – 3 особам.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 5 осіб;

2) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 1 особа;

- прийнято заяву від 1 особи для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 203,74 грн.;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 8 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 2 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено надання звіту до департаменту соціального захисту населення Сумської ОДА щодо забезпечення твердим паливом (дровами) учасників АТО;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій грошових еквівалентів наданих пільг на 8 осіб;

- зареєстровані фінансові зобов’язання на відшкодування вартості безоплатних ліків та безкоштовно наданих стоматологічних послуг постраждалим внаслідок ЧАЕС на суму 9079,49 грн. та перераховані кошти на суму 9079,97 грн.;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

Спеціалістами відділу праці за період з 07.12.2015р. по 11.12.2015р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 5 інформаційних звітів.

Проведено обстеження стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ПП “Броус”.

Проведена експертиза на відповідність чинному законодавству змін та доповнень до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КДЮСШ “Імпульс”, проведена повідомна реєстрація.

Прийняті звіти 29 підприємств щодо виплати компенсації у межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом з державного бюджету.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 07.12.2015 по 11.12.2015 року) на особистий прийом звернулось 69 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 12 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 13 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 8 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 5 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 8 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 4 особи;

- направлення на психологічну реабілітацію учасників АТО -4 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 13 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування -3 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру- 3 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 13 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 07.12.15 по 11.12.2015р.:

- проведено 155 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 19 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 07.12.2015 по 11.12.2015 здійснено перевірку 16 новопризначених пенсій, 24 перерахунки пенсій, 30 допомог на поховання та недоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 3 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято 1 заяву з усіма необхідними документами для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates