Календар

< січня 2016 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 4 по 8 січня 2016 року
Понеділок, 11 січня 2016, 09:15

alt

В період з 04.01.2016 по 08.01.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 208 особи, в телефонному режимі – 1 особа, поштою – 15 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 135 чол., з них житлової субсидії – 88 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 717 справи, житлової субсидії — 584 чол., розглянуто на комісії — 0 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 04 січня по 08 січня 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 25 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 88 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 15 довідок.

- надано 2 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 1 посвідченні зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 5157336,06 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2109813,08 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 9080,10 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2120709,67 грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 729959,03 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 187774,18 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує, що в період з 04 січня по 08 січня 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- дублікат посвідчення „Учасник війни” – 1 особі;

- вкладка до посвідчення „Інвалід війни” - 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

- у зв’язку зі зміною адреси пільговика – 2 особи;

- прийнято документи на здійснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1380,00 грн.;

- здійснено завантаження форми „2 –пільга” по 2 підприємствам-надавачам послуг;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 1 підприємству щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено надання звітів до департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації за формами   „4–пільга”, „6 –пільга” та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними організацій-надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 грошових еквіваленти наданих пільг;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за грудень 2015 року.

Спеціалістами відділу праці за період з 04.01.2016р. по 08.01.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 10 інформаційних звітів.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 04.01.2016 по 08.01.2016 року) на особистий прийом звернулось 52 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 5 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 2 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 3 особи;

- надання матеріальної допомоги – 10 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 1 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів -16 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітаціїї дітей -інвалідів - 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 2 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів - 16 особам;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів - 1 особі.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 2 осіб;

щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- 16 осіб;

щодо направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- 1 особу.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 15 відповідей.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 13 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування -3 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру- 3 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 13 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 04.01.16 по 08.01.2016р.:

- проведено 144 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 22 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 04.01.2016 по 08.01.2016 здійснено перевірку 16 новопризначених пенсій, 24 перерахунки пенсій, 30 допомог на поховання та недоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 3 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято 1 заяву з усіма необхідними документами для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates