Календар

< січня 2016 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 11 по 16 січня 2016 року
Середа, 20 січня 2016, 15:32

alt

В період з 11.01.2016 по 16.01.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 824 особи, в телефонному режимі – 1 особа, поштою – 11 осіб.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 398 чол., з них житлової субсидії – 206 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 308 справи, житлової субсидії — 271 чол., розглянуто на комісії — 560 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 11 січня по 16 січня 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 35 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 108 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 32 довідки.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 5157336,06 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2109813,08 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 9080,10 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2120709,67 грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 729959,03 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 187774,18 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує, що в період з 11 січня по 15 січня 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” - 1 особі;

- „Ветеран праці” – 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- осіб;

2) у зв’язку зі зміною статусу - 2 особи;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 4 осіб на суму 5070,00 грн.;

- прийнято 12 заяв на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- надані запити до 10 управлінь Пенсійного фонду України щодо розмірів пенсій для визначення права на пільги з урахуванням доходів;

- здійснено надання заявки до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій на суму 2760 грн.;

- встановлено доробки до програмного комплексу ЄДАРП та проведено автоматизований розрахунок щодо визначення права на пільги з урахуванням доходів окремих категорії пільговиків;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 3 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 2 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за грудень 2015 р. в розрізі категорій;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 10 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання до фінансового управління інформації про фактичні нарахування за 2015 рік за надані пільги з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг та компенсацій за пільговий проїзд окремих категорій громадян ;

- здійснено підготовку зведеного звіту по мережі, штатах, контингентах, що фінансувалися у 2015 році.

Спеціалістами відділу праці за період з 11.01.2016р. по 16.01.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 8 інформаційних звітів.

19 підприємствам направлені листи щодо своєчасного проведення атестації робочих місць за умовами праці.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 11.01.2016 по 16.01.2016 року) на особистий прийом звернулось 84 особи, якими було порушено питання:

  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 7 осіб;
  • забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 13 осіб;
  • індивідуальної програми реабілітації – 9 осіб;
  • надання матеріальної допомоги – 10 осіб;
  • пільгового проїзду громадян – 3 особи;
  • виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;
  • виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–1 особа;
  • забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;
  • оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;
  • направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 13 осіб;
  • направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів -20 осіб;
  • направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітаціїї дітей -інвалідів - 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

  • направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 13 особам;
  • направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів - 20 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 13 осіб;
  • щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- на 20 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 11 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 11.01.16 по 16.01.2016р.:

-проведено 144 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 22 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 11.01.2016 по 16.01.2016 здійснено перевірку 16 новопризначених пенсій, 24 перерахунки пенсій, 30 допомог на поховання та недоодержаних пенсій.

На прийом з приводу правильності призначення пенсії звернулося 3 особи та 1 особа з питання призначення пенсії за особливі заслуги.

Прийнято 1 заяву з усіма необхідними документами для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates