Календар

< січня 2016 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
26 27 28 29 30 31

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 18 по 22 січня 2016 року
Понеділок, 25 січня 2016, 13:28

alt

В період з 18.01.2016 по 22.01.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 757 особи, в телефонному режимі – 2 особи, поштою – 5 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 466 чол., з них житлової субсидії – 204 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 391 справи, житлової субсидії — 299 чол., розглянуто на комісії — 136 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 18 січня по 22 січня 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 130 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 28 довідок.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 523881,78 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 225606,43 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 28134,57 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 262139,78 грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 5245,00 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 2756,00 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує, що в період з 18 січня по 22 січня 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 2 особам;

- „Ветеран праці” – 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 9 осіб;

2) у зв’язку зі зміною адреси - 1 особа;

- прийнято документи на здійснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 4 осіб на суму 5070,00 грн.;

- прийнято 112 декларацій та внесено дані до бази даних ЄДАРП

- прийнято 3 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- надані запити до 3 управлінь Пенсійного фонду України щодо розмірів пенсій для визначення права на пільги з урахуванням доходів;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 12 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 8 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 7 еквівалентів наданих пільг;

- зареєстровано фінансові зобов’язання для оплати додаткових відпусток та виплати додаткової соціальної стипендії громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 1437,13 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості безоплатно відпущених ліків та надані стоматологічні послуги постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 4223,33 грн.;

- прийнято заяви від 3 осіб, яка постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи для отримання посвідчення. Особові справи сформовані та передані до Департаменту соціального захисту населення для розгляду на засіданні Комісії.

Спеціалістами відділу праці за період з 18.01.2016р. по 22.01.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 8 інформаційних звітів.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 18.01.2016 по 22.01.2016 року) на особистий прийом звернулось 61 особа, якими було порушено питання:

  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 10 осіб;
  • забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 осіб;
  • індивідуальної програми реабілітації – 13 осіб;
  • надання матеріальної допомоги – 6 осіб;
  • пільгового проїзду громадян – 3 особи;
  • виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 особи;
  • виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особа;
  • забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;
  • оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;
  • направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 8 осіб;
  • щодо психологічної реабілітації учасників АТО - 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

  • направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 особам;
  • направлення до Шосткинського міського територіального центру - 14 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 11 осіб;
  • щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- на 29 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 15 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 18.01.16 по 22.01.2016р.:

- проведено 144 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 18 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

- здійснено 15 перевірок шляхом запиту до ВРЕУ УДАІ.   

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates