Календар

< лютого 2016 >
П В С Ч П С Н
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29            

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 25 по 29 січня 2016 року
Понеділок, 01 лютого 2016, 14:56

alt

В період з 25.01.2016 по 29.01.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 584 особи, в телефонному режимі – 2 особи, поштою – 15 осіб.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 561 чол., з них: житлової субсидії – 249 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 155 чол., тимчасової допомоги – 26 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 515 справи, житлової субсидії — 438 чол., розглянуто на комісії — 130 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 25 січня по 29 січня 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 65 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 107 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 35 довідок.

- надано 6 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 523881,78 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 225606,43 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 28134,57 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 262139,78 грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 5245,00 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 2756,00 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує, що в період з 25 січня по 29 січня 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 2 особам;

- „Ветеран праці” – 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 9 осіб;

2) у зв’язку зі зміною адреси - 1 особа;

- прийнято документи на здійснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 4 осіб на суму 5070,00 грн.;

- прийнято 112 декларацій та внесено дані до бази даних ЄДАРП

- прийнято 3 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- надані запити до 3 управлінь Пенсійного фонду України щодо розмірів пенсій для визначення права на пільги з урахуванням доходів;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 12 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 8 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 7 еквівалентів наданих пільг;

- зареєстровано фінансові зобов’язання для оплати додаткових відпусток та виплати додаткової соціальної стипендії громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 1437,13 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості безоплатно відпущених ліків та надані стоматологічні послуги постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 4223,33 грн.;

- прийнято заяви від 3 осіб, яка постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи для отримання посвідчення. Особові справи сформовані та передані до Департаменту соціального захисту населення для розгляду на засіданні Комісії.

Спеціалістами відділу праці за період з 25.01.2016р. по 29.01.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 5 інформаційних звітів.

Проведено обстеження якості проведення атестації робочих місць за умовами праці 152 Військове представництво Міністерства оборони.

Проведені обстеження стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ТОВ „Торговий Дім „Дизайн”, Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

Направлені листи до професійно-технічних навчальних закладів щодо професійної адаптації учасників антитерористичної операції.

Проведена експертиза колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом фінансового управління Шосткинської міської ради на відповідність вимогам чинного законодавства, здійснена його повідомна реєстрація.      

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 25.01.2016 по 29.01.2016 року) на особистий прийом звернулось 61 особа, якими було порушено питання:

  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 10 осіб;
  • забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 осіб;
  • індивідуальної програми реабілітації – 13 осіб;
  • надання матеріальної допомоги – 6 осіб;
  • пільгового проїзду громадян – 3 особи;
  • виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 особи;
  • виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особа;
  • забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;
  • оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;
  • направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 8 осіб;
  • щодо психологічної реабілітації учасників АТО - 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

  •  направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 особам;
  • направлення до Шосткинського міського територіального центру - 14 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 11 осіб;
  • щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- на 29 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 15 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 25.01.16 по 29.01.2016р.:

-проведено 144 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 18 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

- здійснено 15 перевірок шляхом запиту до ВРЕУ УДАІ.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates