Календар

< лютого 2016 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29            

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 1 по 5 лютого 2016 року
Понеділок, 08 лютого 2016, 14:47

alt

В період з 01.02.2016 по 05.02.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 325 осіб, в телефонному режимі – 2 особи, поштою – 3 особи.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 448 чол., з них: житлової субсидії – 164 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 173 чол., тимчасової допомоги – 19 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 753 справи, житлової субсидії — 591 чол., розглянуто на комісії — 93 справи.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 01 лютого по 05 лютого 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 69 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 102 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 29 довідок.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 5258311,41 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2369754,34 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 12152,37 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2005715,02грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 716513,49 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 154176,19 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує, що в період з 01 лютого по 05 лютого 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

- дублікат посвідчення „Учасник війни” – 1 особі;

- вкладка до посвідчення „Інвалід війни” - 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) взято на облік — 3 особи;

2) у зв’язку зі зміною адреси пільговика – 2 особи;

3) у зв'язку з продовженням терміну дії посвідчення — 1 особу;

- прийнято 2 заяви на виплату грошової компенсації на придбання твердого палива и скрапленого газу;

- прийнято 1 заяву для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 191,37 грн.;

- здійснено завантаження форми „2 – пільга” по 2 підприємствам-надавачам послуг;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 – пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 8 грошових еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи та звіту по видачі посвідчень громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за січень 2016 року.

Спеціалістами відділу праці за період з 01.02.2016р. по 05.02.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 7 інформаційних звітів.

Проведене обстеження стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ТОВ „Термінал — Шостка”.

Спеціаліст відділу приймав участь у з'ясуванні обставин вчинення насильства в сім'ї або реальної загрози його вчинення.

Проведена експертиза змін та доповнень до колективного договору хіміко-технологічного коледжу імені Івана Кожедуба ШІ СумДУ на відповідність вимогам чинного законодавства, здійснена їх повідомна реєстрація.      

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 01.02.2016 по 05.02.2016 року) на особистий прийом звернулось 64 особи, якими було порушено питання:

  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 9 осіб;
  • забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 12 осіб;
  • індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;
  • надання матеріальної допомоги – 7 осіб;
  • пільгового проїзду громадян – 3 особи;
  • виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;
  • виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–1 особа;
  • забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;
  • оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;
  • направлення до Шосткинскького міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів - 12 осіб;
  • направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 5 осіб;
  • щодо психологічної реабілітації учасників АТО - 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

  • направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 особам;
  • направлення на ЛКК для заповнення посильного листа на автотранспорт - 1 особі;
  • направлення на ЛКК для заповнення посильного листа на крісло колісне з електродвигуном - 2 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 5 осіб;
  • щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- на 12 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 14 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 01.02.16 по 05.02.2016р.:

- проведено 165 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 30 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

- здійснено 1225 перевірок шляхом запиту Державної фіскальної служби. 

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates