Календар

< лютого 2016 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29            

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 8 по 12 лютого 2016 року
Понеділок, 15 лютого 2016, 15:02

alt

В період з 08.02.2016 по 12.02.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 296 осіб, в телефонному режимі – 2 особи, поштою – 4 особи.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 418 чол., з них: житлової субсидії – 95 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 186 чол., тимчасової допомоги – 47 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 379 справи, житлової субсидії — 153 чол., розглянуто на комісії — 183 справи.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 08 лютого по 12 лютого 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 97 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 34 довідки.

- надано 7 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 5258311,41 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2369754,34 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 12152,37 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2005715,02грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 716513,49 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 154176,19 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує, що в період з 08 лютого по 12 лютого 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 3 особам;

- „Інвалід війни” - 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 3 особи;

2) у зв’язку зі зміною адреси пільговика – 1 особа;

3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення - 1 особа;

4) з питання надання пільг по доходам – 8 осіб;

- прийнято 3 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 4 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 15 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання звітів до департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації за формами   „4–пільга”, „6 –пільга” та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними організацій-надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 16 еквівалентів наданих пільг;

- проведено перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 189,30 грн.

Спеціалістами відділу праці за період з 08.02.2016р. по 12.02.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 5 інформаційних звітів.

Проведене обстеження стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ТОВ „Переробка технічних відходів”.

Спеціаліст відділу приймав участь у з'ясуванні обставин вчинення насильства в сім'ї або реальної загрози його вчинення.

Проведена експертиза змін та доповнень до колективного договору хіміко-технологічного коледжу імені Івана Кожедуба ШІ СумДУ на відповідність вимогам чинного законодавства, здійснена їх повідомна реєстрація.      

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 08.02.2016 по 12.02.2016 року) на особистий прийом звернулось 60 осіб, якими було порушено питання:

  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 8 осіб;
  • забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 9 осіб;
  • індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;
  • надання матеріальної допомоги – 10 осіб;
  • пільгового проїзду громадян – 3 особи;
  • виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 1 особа;
  • виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–1 особа;
  • забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;
  • оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;
  • направлення до Шосткинскького міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів - 5 осіб;
  • направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 12 осіб;
  • щодо психологічної реабілітації учасників АТО - 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

  • направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 6 осіб;
  • щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- на 5 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 08.02.16 по 12.02.2016р.:

- проведено 115 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 21 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates