Календар

< березня 2016 >
П В С Ч П С Н
  2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 22 по 26 лютого 2016 року
Вівторок, 01 березня 2016, 16:32

alt

В період з 22.02.2016 по 26.02.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 325 осіб, в телефонному режимі – 2 особи, поштою – 3 особи.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 448 чол., з них: житлової субсидії – 164 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 173 чол., тимчасової допомоги – 19 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 753 справи, житлової субсидії — 591 чол., розглянуто на комісії — 93 справи.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 22 лютого по 26 лютого 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 78 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 350 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 34 довідки.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 1058506,19 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 619525,65 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 14224,28 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 403036,36грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 5162,13 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 16557,77 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує, що в період з 22 лютого по 26 лютого 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- «Інвалід війни» - 1 особі;

- «Учасник війни» - 1 особі;

- «Ветеран праці» – 2 особам.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 6 осіб;

2) з питань зміни адреси - 2 особи;

3) з питань зняття з обліку – 2 особи.

- прийнято 2 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 6 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- проведено підготовку оборотних відомостей в розрізі категорій пільговиків;

- здійснено надання запитів до підприємств , установ та організацій щодо надання списків осіб, які перебувають на обліку для отримання разової грошової допомоги до 5 Травня;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості наданих стоматологічних послуг постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 5139,38 грн.;

- здійснено фінансування вартості наданих стоматологічних послуг постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 1461,76 грн.;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 12 еквівалентів наданих пільг.

Спеціалістами відділу праці за період з 22.02.2016р. по 26.02.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 5 інформаційних звітів.

Здійснене обстеження стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ТОВ “НВП “Поліпак”.

Проведена перевірка на відповідність чинному законодавству та зареєстровані колективні договори ТОВ “Магдан - Шостка” та ПП “Шляховик - Шостка”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 22.02.2016 по 26.02.2016 року) на особистий прийом звернулось 87 осіб, якими було порушено питання:

  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 19 осіб;
  • забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 10 осіб;
  • індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;
  • надання матеріальної допомоги – 5 осіб;
  • пільгового проїзду громадян – 3 особи;
  • виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;
  • виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;
  • забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;
  • оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;
  • направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів - 17 осіб;
  • направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 13 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

  • направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 10 особам;
  • направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру — 10 особам;
  • направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів — 17 особам;
  • направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів — 3 особам;
  • путівки на санаторно-курортне лікування — 4 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 10 осіб;
  • щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів — на 17 осіб;
  • щодо направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів — на 3 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 14 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 22.02.16 по 26.02.2016р.:

-проведено 202 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 13 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

- здійснено 24 перевірок шляхом запиту ДРРП на нерухоме майно.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates