Календар

< березня 2016 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 29 лютого по 4 березня 2016 року
Понеділок, 07 березня 2016, 11:23

alt

В період з 29.02.2016 по 04.03.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 325 осіб, в телефонному режимі – 2 особи, поштою – 3 особи.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 448 чол., з них: житлової субсидії – 164 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 173 чол., тимчасової допомоги – 19 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 753 справи, житлової субсидії — 591 чол., розглянуто на комісії — 93 справи.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 29 лютого по 04 березня 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 42 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 79 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 30 довідок.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 6627022,83 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 3549551,55 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 39057,65 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2146192,00грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 724496,50 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 167725,13 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує, що в період з 29 лютого по 04 березня 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- «Ветеран праці» – 1 особі;

- «Багатодітна сім’я»- 3 особам.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 2 особи;

2) з питань зміни адреси - 3 особи;

3) з питань зняття з обліку – 1 особа.

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 23 підприємств-надавачів послуг;

- прийнято 1 заяву на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено завантаження форми „2 –пільга” по 5 підприємствам-надавачам послуг;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 2 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено надання до Департаменту соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.03.2016р.;

- складені щомісячні звіти - оборотна відомість, меморіальні ордери №2 та №6;

- проведено 1 перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- складено звіти про використання бланків суворої звітності (посвідчень, листів талонів), виданих ветеранам війни, ветеранам праці, дітям з багатодітних сімей, громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи та ін.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості безоплатно відпущених ліків постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 4725,13 грн.;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг.

Спеціалістами відділу праці за період з 29.02.2016р. по 04.03.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 9 інформаційних звітів.

Проведена перевірка на відповідність чинному законодавству та зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом   ПП “Івушка Шостка”.

01.03.2016р. начальник відділу праці управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради взяв участь у засіданні міської Ради ветеранів, на якому розглядалось питання включення до колективних договорів та виконання взятих зобов’язань щодо соціального захисту ветеранів та сучасні вимоги до укладання колективних договорів.

Спеціаліст відділу прийняв участь у з'ясуванні обставин насильства в 3 сім'ях.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 29.02.2016 по 04.03.2016 року) на особистий прийом звернулось 87 осіб, якими було порушено питання:

  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 19 осіб;
  • забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 10 осіб;
  • індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;
  • надання матеріальної допомоги – 5 осіб;
  • пільгового проїзду громадян – 3 особи;
  • виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;
  • виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;
  • забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;
  • оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;
  • направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів - 17 осіб;
  • направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 13 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

  • направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 10 особам;
  • направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру — 10 особам;
  • направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів — 17 особам;
  • направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів — 3 особам;
  • путівки на санаторно-курортне лікування — 4 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 10 осіб;
  • щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів — на 17 осіб;
  • щодо направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів — на 3 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 14 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 29.02.16 по 04.03.2016р.:

-проведено 202 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 13 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

- здійснено 24 перевірок шляхом запиту ДРРП на нерухоме майно.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates