Календар

< березня 2016 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 9 по 12 березня 2016 року
Понеділок, 14 березня 2016, 11:27

alt

В період з 09.03.2016 по 12.03.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 219 осіб, в телефонному режимі – 2 особи, поштою – 10 особи.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 147 чол., з них: житлової субсидії – 47 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 23 чол., тимчасової допомоги – 5 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 262 справи, житлової субсидії — 157 чол.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 09 березня по 12 березня 2016 року:

-проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 90 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 550 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 32 довідки.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 6627022,83 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 3549551,55 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 39057,65 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2146192,00грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 724496,50 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 167725,13 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує, що в період з 09 по 12 березня 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- «Інвалід війни» – 1 особі;

- вкладку до посвідчення «Інвалід війни»- 1 особі;

- « Дитина з багатодітної сім’ї» - 1 особі;

- «Багатодітна сім’я»- 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 2 особи;

2) з питань зміни адреси - 2 особи;

- прийнято 1 заяву на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено завантаження форми „2 –пільга” по 18 підприємствам-надавачам послуг;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 4 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено надання звітів до департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації за формами   „4–пільга”, „6 –пільга” та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними організацій-надавачів послуг;

- проведено 1 перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 13 еквівалентів наданих пільг.

Спеціалістами відділу праці за період з 09.03.2016р. по 12.03.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 6 інформаційних звітів.

Здійснене обстеження стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ПП “Техпромзбут”.

Проведені перевірки на відповідність чинному законодавству та зареєстровані колективні договори:

-між власниками та радою трудового колективу ТОВ “Шосткинський Елеватор”;

-між адміністрацією та трудовим колективом міської державної лікарні ветеринарної медицини в м. Шостка.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

     

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 09.03.2016 по 12.03.2016 року) на особистий прийом звернулось 55 осіб, якими було порушено питання:

  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 16 осіб;
  • забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 осіб;
  • індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;
  • надання матеріальної допомоги – 10 осіб;
  • пільгового проїзду громадян – 3 особи;
  • виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;
  • виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;
  • забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;
  • оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;
  • направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

  • направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 2 особа.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 2 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 09.03.16 по 12.03.2016р.:

-проведено 207 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 35 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

- здійснено 63 перевірок шляхом запиту ДРРП на нерухоме майно.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates