Календар

< березня 2016 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 14 по 18 березня 2016 року
Понеділок, 21 березня 2016, 11:12

alt

В період з 14.03.2016 по 18.03.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 269 осіб, в телефонному режимі – 1 особа, поштою – 2 особи.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 270 чол., з них: житлової субсидії – 98 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 35 чол., тимчасової допомоги – 5 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 544 справи, житлової субсидії — 350 чол., розглянуто на комісії — 175 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 14 березня по 18 березня 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 76 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 115 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 35 довідок.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 1293989,29 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 851554,49 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 18785,94 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 381397,78грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 12011,16 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 30239,92 грн.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 14.03.2016 по 18.03.2016 року) на особистий прийом звернулось 83 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 10 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 12 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 5 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 17 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів -15 осіб;

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 12 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 15 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів - 15 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування -2 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 12 осіб;

щодо направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- 15 осіб;

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 14.03.2016р. по 18.03.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 7 інформаційних звітів.

Проведена перевірка на відповідність чинному законодавству та зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Кафа-Плюс”.

Вивчено стан організації професійного навчання на підприємствах міста: ДержНДІХП, КП ШКЗ “Імпульс”, КП ВУВКГ, ПАТ “ШЗХР”, ТОВ “Прогноз”, КЗ “Шосткинська ЦРЛ”.

Спеціаліст відділу прийняв участь у з'ясуванні обставин насильства в однієї сім'ї.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 14.03.16 по 18.03.2016р.:

-проведено 207 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 35 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

- здійснено 63 перевірок шляхом запиту ДРРП на нерухоме майно.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates