Календар

< березня 2016 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 21 по 25 березня 2016 року
Понеділок, 28 березня 2016, 12:01

alt

В період з 21.03.2016 по 25.03.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

-щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 261 осіб, в телефонному режимі – 1 особа, поштою – 5 осіб.

-прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 268 чол., з них: житлової субсидії – 98 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 53 чол., тимчасової допомоги – 6 чол.

-здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 778 справи, житлової субсидії — 536 чол., розглянуто на комісії — 72 справи.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 21 березня по 25 березня 2016 року:

проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 60 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 303 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 32 довідки.

- надано 6 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 1293989,29 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 168258,33 грн;

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 12011,16 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 21 березня по 25 березня 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- «Ветеран праці» – 3 особам;

- «Учасник війни» - 5 особам;

- «Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни» - 1 особі;

- «Багатодітна сім`я» – 4 особам.

А також проведена наступна робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 3 особи;

2) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 1 особа.

- прийнято 1 заяву на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1380,00 грн.;

- здійснено відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1380,00 грн.

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 18 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 17 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України щодо виплати на тверде паливо та скраплений газ;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено підготовку інформації для надання щоквартального контролю до Департаменту соціального захисту населення щодо ветеранів війни;

- зареєстровано фінансові зобов’язання та проведено оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 6005,97 грн.;

- здійснюється підготовка списків для виплати щорічної разової допомоги до 5 Травня;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 21.03.2016 по 25.03.2016 року) на особистий прийом звернулось 64 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 17 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 8 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 10 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 5 осіб;

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 12 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 5 особам;

- путівки на санаторно-курортне лікування -2 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – на 12 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 15 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 21.03.2016р. по 25.03.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 5 інформаційних звітів.

Спеціаліст відділу прийняв участь у роботі комісії із спеціального розслідування випадку, що стався в ПП “Грант-Сервіс”.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективних договорів:

-між адміністрацією та трудовим колективом Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів;

-між адміністрацією та профспілковим комітетом КЗ СОР “Шосткинська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступеня”;

- між адміністрацією та трудовим колективом обласного Центру соціально-психологічної реабілітації дітей.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 21.03.16 по 25.03.2016р.:

-проведено 155 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

-здійснено 22 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

- здійснено 65 перевірок шляхом запиту до ДРРП на нерухоме майно.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates